معاون روابط عمومی سپاه کربلا:

رسانه‌ها اراده و ایمان مردم در مقابله با مشکلات را به تصویر بکشند

معاون روابط عمومی سپاه کربلا گفت که رسانه‌ها اراده و ایمان مردم در مقابله با مشکلات را به تصویر بکشند.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۱۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

رسانه‌ها اراده و ایمان مردم در مقابله با مشکلات را به تصویر بکشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سرهنگ علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی سپاه کربلا  امروز در همایش «مثل آوینی» ویژه تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه سپاه و بسیج  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای رسانه مظلوم هستند و خونشان رسانه‌ترین رسانه انقلاب اسلامی است .

ابراهیمی گتابی با اشاره به اینکه  مادامی که قلم  در خدمت انقلاب باشد هر روز، روز خبرنگار است، افزود: خبرنگاران استان در طول سال در سرما و گرما برای ترویج ارزش های اسلامی زحمت می‌کشند.

سخنگوی سپاه کربلا با اعلام اینکه ۱۰۱ رسانه در قالب دو قرارگاه رسانه شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» و شهید مدافع حرم و رسانه «هادی باغبانی» راه اندزای شد، تصریح کرد:جبهه بسیج رسانه کمک‌کار ما است.

ابراهیمی گتابی به نامگذاری امروز  به نام مقاومت اسلامی اشاره کرد و با  بیان اینکه مقام معظم رهبری این روز را نمونه موفقی از پیروزی رسانه‌ای علیه جنگ غربی‌ها می‌دانند، اضافه کرد:حزب الله لبنان ثابت کرد که اگر رسانه‌ها هم‌خوانی تولیدات رسانه‌ای در جبهه انقلاب داشته باشند و بتوانند ایثار رسانه‌ای را نشان داده و ایمان قلبی به امداد غیبی داشته باشند انحصار غرب خواهد شکست.

سخنگوی سپاه کربلا  جبهه رسانه انقلابی را نیاز ضروری امروز جامعه دانست و گفت:  همایش امروز با نام «مثل آوینی»، لبیک رسانه‌های انقلابی مازندران برای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

ابراهیمی گتابی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری که کاش کسانی بتوانند همچون شهید آوینی روایت کننده فداکاری ملی مردم باشند، بیان کرد: روایت سید شهیدان اهل قلم  روایت ایمان مردم بود.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در پایان با بیان این مطلب که مبارزه با کرونا همچون دوران دفاع مقدس باطنی دارد و نیازمند روایت دیگری است خواستارشد: خبرنگاران باید به روایت غلبه اراده‌های ایمانی و مشکلات مردم پرداخته و در مسیر جبهه رسانه انقلاب اسلامی وحدت خودشان را حفظ و جلوه های نوع دوستی و انفاق مردم در ایام کرونایی به تصویر بکشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار