فرمانده سپاه  چالوس:

نقد منصفانه با هدف تنویر افکار عمومی وظیفه خبرنگاران است

فرمانده سپاه چالوس گفت: وظیفه عمده خبرنگاران، اطلاع رسانی، شفاف سازی، نقد منصفانه از عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی، با هدف تنویر افکار عمومی است.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۰۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

نقد منصفانه با هدف تنویر افکار عمومی وظیفه خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری بسیج  از مازندران ،به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس، مراسم تجلیل از خبرنگاران بسیجی شهرستان چالوس با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه شهدای سپاه ناحیه برگزار شد.

نقد منصفانه با هدف تنویر افکار عمومی وظیفه خبرنگاران است

حجت الاسلام و المسلمین مقری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس در این مراسم ضمن تشریح نقش خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی گفت: اگر خبرنگاران وظایف خود و مسائل عمومی مردم، جامعه پیرامونی و گروه های هدف را بطور متعهدانه، دلسوزان، بی طرفانه و بدور از هرگونه حب و بغض، علائق شخصی واختصاصی تهیه و منتشر کنند، یقینا کشور به سوی ،سازندگی و پیشرفت شگرف با سرعت بیشتری سوق داده می شود.

نقد منصفانه با هدف تنویر افکار عمومی وظیفه خبرنگاران است

در ادامه هم  سرهنگ عابدین داغمه چی فیروز جایی، فرمانده سپاه چالوس، ضمن تبریک روز و هفته خبرنگار گفت: وظیفه عمده خبرنگاران، اطلاع رسانی، شفاف سازی، نقد منصفانه از عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی، با هدف تنویر افکار عمومی است.

فرمانده سپاه  چالوس در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از اجرای موفق رزمایش کمک مؤمنانه ماه رمضان که با همدلی مردم و مسئولان به اجرا در آمد، افزود: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و مسؤلان ، این شهرستان شامل چالوس، مرزن آباد، هچیرود و روستاهای تابعه، به دست نیازمندان رسید.

داغمه چی یادآور شد: کمک مومنانه با حضور مردم و مسؤلان،  در ماه های محرم و صفر تداوم خواهد داشت.

در پایان مراسم، با اهدای لوح از خبرنگاران بسیجی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار