خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای توسعه مبل و منبت و انگور ملایر

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاهی ملایر به ویژه دانشگاه ملی و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در توسعه دو حوزه مبل و منبت و انگور باید از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۷۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴

لزوم استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای توسعه دو حوزه مبلمان منبت و انگور در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین فارسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سایه تعامل مسئولان، نمایندگان و خبرنگاران، ملایر به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده و قطار توسعه این شهرستان با سرعت در حال حرکت است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاهی ملایر به ویژه دانشگاه ملی و دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در توسعه دو حوزه مبل و منبت و انگور باید از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران، آنها را قشری مظلوم و بی‌ادعا دانست و بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ مدیری از اصحاب رسانه شکایت کند و با تمام توان از خبرنگاران حمایت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از انتقاد سازنده هراس نداشته باشند، خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد: مجموعه مدیران این شهرستان را دلسوزانه نقد کنید، چراکه نقد سازنده عامل مهم پیشرفت است.

فارسی بهره‌مند نبودن خبرنگاران از مسکن را از مشکلات مهم اصحاب رسانه این شهرستان عنوان کرد و از خبرنگاران درخواست کرد: ابتدا نسبت به تشکیل تعاونی مسکن اقدام کنند و ما نیز از طریق راهکارهای قانونی و تشکیل جلسه‌های مشترک در رفع این مشکل به شما کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات