خبرهای داغ:

تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم در بخش مرکزی شاهرود+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان از تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار پرس غذا در بخش مرکزی شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: یادواره شهدای روستای اردیان نیز با توزیع بیش از ۶۰۰ غذا به یاد سه شهید این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۴۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دومین یادواره شهدای روستای اردیان در عید غدیر خم با تهیه و توزیع ۶۳۰ پرس غذای گرم به همت خیرین و پایگاه بسیج شهید بابامحمدی حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف در روستای اردیان برگزار شد.
همچنین بنا به گفته سرهنگ پاسدار علی آملی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان بالغ بر ۲۰۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم در بخش مرکزی شهرستان شاهرود تهیه و توزیع شد.
وی با بیان اینکه از این تعداد غذای توزیع شده ۶۳۰ پرس به مناسبت دومین یادواره شهدای روستای اردیان اختصاص داشت افزود: ۶۰۰ پرس غذای گرم بین کلیه اهالی روستای علی آباد صالح آباد به همت پایگاه ابوذر غفاری و همکاری پایگاه خواهران تقسیم و ۵۰۰ پرس در شهر رویان تهیه و توزیع شده است.
آملی خاطر نشان کرد: ۱۰۰ پرس غذا در مرکز توانبخشی و درمانی قائم (عج) و در روستای قلعه نو خالصه توزیع و ۲۰۰ پرس غذا نیز در روستای سعدآباد در میان مردم و اهالی توزیع گردیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار