خبرهای داغ:
رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح

کشور به شخصیت های جهادی و متدین نیاز دارد/سپاه به حضور تمام نسل های خود می بالد

سردار عراقی گفت: امروز کشور به شخصیت های جهادی و متدین نیاز دارد و قطعا در این مسیر نسل دیروز سپاه نباید از دایره بیرون رود چرا که سپاه به حضور تمام نسل های خود می بالد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۰۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار عراقی در جمع رزمندگان و پیشکسوتان تیپ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به جایگاه عید غدیر بیان کرد: کسانی که در روز غدیر و بعد از آن به مخالفت با ولایت برخاستند، خشت کج را بنا نهاده و موجب تفرقه بین مسلمین جهان شدند.

وی گفت: امروز نتیجه این بی تدبیری آنها در جبهه مقاومت و ملل اسلامی قابل مشاهده است.

سردار عراقی اظهار کرد: به برکت وجود ولایت، جبهه مقاومت و امت اسلام، روز به روز با وحدت کلمه و گوش به فرمان ولایت توانستند در برابر ظلم و ستم اجانب ایستادگی کنند.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت برجسته شهید سردار سلیمانی به عنوان یک ولایی معتقد عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی نمونه این کار عظیم و جهادی است که توانسته بود جبهه های مقاومت را مدیریت و آنها را با رهنمودهای مقام معظم رهبری هدایت کند.

وی افزود: امروز کشور به شخصیت های جهادی و متدین نیاز دارد و انسان های همچون شما رزمندگان برآورده کننده این نیاز کشور هستید و قطعا در این مسیر نسل دیروز سپاه نباید از دایره بیرون رود چرا که سپاه به حضور تمام نسل های خود می بالد.

گفتنی است در پایان این دیدار از تلاش های سردار آذربایجانی فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) تجلیل شد.

 

۸۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار