نشست علمی در پایگاه مقاومت بسیج شهید ارژنگی قرچک برگزار شد

خبرگزاری بسیج: جلسه علمی(طرح تربیت نیکوفکر) در پایگاه بسیج شهید ارژنگی حوزه حضرت زینب قرچک با حضور فرمانده حوزه و پایگاه و استاد محسن حسینی کارشناس و پژوهشگر علمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۳۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محسن حسینی گفت: از آنجایی که طرح اصلی (نیکوفکر) خیلی گسترده و فراگیر است، ابتدا با آموزش مفاهیم اصلی درس ریاضی از طریق چهاربازی  با استفاده از بیسکویت ریاضی آغاز می‌کنیم.

 وی اظهار داشت: مخاطبین این طرح با زنان سرپرست خانواده و کودکان‌۱۰ تا جوانان۱۸ساله که از داشتن پدر محروم هستند، به دو صورت حضوری و  غیر حضوری آموزش معلمی را سپری می کنند.

این پژوهشگر افزود: پس از موفقیت در این دوره توسط تیم( نیکوفکر) کارت شناسایی معلم نیکوفکر و مجوز شروع آموزش به آنها داده می‌شود. لازم به ذکر است که پس از تسلط معلمین به آموزش چهارعملی فوق‌الذکر، در دوره های تکمیلی نیز شرکت نموده تا از پایه های پیش دبستانی تا راهنمایی مسلط شوند.

گفتنی است هدف تیم (نیکوفکر) این است که از طریق اجرای این طرح در کشور طی یکسال حداقل۱۰هزار نفر از کودک معلمین و جوان معلمین نیکوفکر را طوری تربیت و شاغل کند که با اعتماد بنفس و عزت نفس بالا در جامعه حضور یابند و چه‌بسا در آینده ی نزدیک از معلمین رسمی کشور شوند و تیم نیکوفکر نشاط و موفقیت را برای نسل آینده ساز کشور به ارمغان آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار