عضو شورای روابط عمومی استان مرکزی:

روابط عمومی های استان از ظرفیت های عظیم خبرگزاری بسیج به خوبی استفاده کنند/ سلامت و امانت در خبر از ویژگی های برتر خبرگزاری بسیج است

فرجی عضو شورای روابط عمومی استان مرکزی گفت: عملکرد خبرگزاری بسیج نشان داده سلامت و امانت در خبر به خوبی رعایت می شود و این ویژگی سبب شده این رسانه به یک رسانه انقلابی و مطمئن شناخته شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان مرکزی امروز پنجشنبه 16 مردادماه به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در این خبرگزاری از فعالیت این رسانه تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

داود فرجی عضو شورای روابط عمومی استان مرکزی و مسئول روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش فنی و حرفه ای استان در این نشست صمیمی با تقدیر از فعالیت خبرگزاری بسیج در استان گفت:قرار گرفتن نام بسیج در رسانه بسیج وجهه بسیار ارزشمند و جایگاه والایی را به خبرگزاری بسیج داده است.

وی افرود: خوشبختانه خبرگزاری بسیج در طی این شش سال فعالیتی که در استان داشته عملکرد بسیار خوب و درخشانی از خود برجای گذاشته است و این قابل تقدیر است.

فرجی اظهار داشت: امروز یکی از اولویت هایی که باید شورای روابط استان و هیئت رئیسه آن در مورد خبرگزاری بسیج انجام دهند شناساندن ظرفیت عظیم خبرگزاری بسیج به سایر ادارات است.

وی ادامه داد: مجموعه خبرگزاری بسیج در استان مرکزی مجموعه ای افراد توانمند، دغدغه مند و انقلابی درون آن وجود دارد که باید ارتباط خود با سایر ادارات و دستگاه های اجرایی را بیشتر تقویت کنند.

عضو شورای روابط عمومی استان مرکزی با اشاره به اینکه روابط عمومی های استان نیز باید به ظرفیت خبرگزاری بسیج توجه داشته باشند،افزود: این رسانه یک مجموعه عظیم برای انتشار اخبار و اقدامات انقلابی دستگاه ها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملکرد خبرگزاری بسیج نشان داده سلامت و امانت در خبر به خوبی رعایت می شود و این ویژگی سبب شده این رسانه به یک رسانه انقلابی و مطمئن شناخته شود.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار