مسئول دفتر بسیج رسانه بهاباد:

اصحاب رسانه طلایه‌دار نمایش شایستگی‌های ملت ایران در برابر تحریم دشمن هستند

حمیدرضا اخوان بهابادی مسئول بسیج رسانه شهرستان بهاباد درپیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگاررا به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۶۳۷۷۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حمیدرضا اخوان بهابادی مسئول بسیج رسانه شهرستان بهاباد درپیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه شهرستان بهاباد تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
۱۷ مرداد" روز خبرنگارانی است که در کار ساختن جهانی آگاه و بالنده و تکامل جو به کار سترگ و زیبا، اما سخت نوشتن و پرده برداشتن از ناآگاهی و بی‌خبری هستند.
حرفه ارجمند خبرنگاری در پرتو شجاعت طبع و قوت روحیه خبرنگاران، شغلی شریف و خوشنام در عصر ارتباطات است و نگارندگان جسور و خستگی‌ناپذیرِ خبر، همچون پروانه‌ای بی‌پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می‌زنند و این آزادگی و بلندی همت، رمز محبوبیت این فن شریف است.
هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار فرصت مغتنمی است برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای رسانه که جان شیرین خود را در راه برافراشتن بیرق بزرگ آگاهی بخشی، پاسداری و حراست از عدالت علوی و اندیشه انقلابی، خالصانه و بی ادعا نثار کرده اند.
هفدهم مردادماه هرسال، یادآور تلاش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه و نورافکندن بر تاریک خانه جهل و تعصب تعریف کرده اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی کم و کاست از دغدغه‌های همنوعان شان، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می‌دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب، شجاعانه راه می‌پیمایند.
اینجانب روز خبرنگاران را به همه فعالان این عرصه به ویژه صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی درشهرستان بهاباد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش این عزیزان را در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری مسئلت دارم.
حمید رضا اخوان بهابادی – مسئول دفتر بسیج رسانه بهاباد
ارسال نظرات