در آستانه عید غدیر خم

تشریح برنامه های اجرایی عید غدیر خم در شهرستان دیلم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم برنامه های آیین بزرگ عید غدیر خم را مطابق با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی، تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۷۶۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
تشریح برنامه های اجرایی عید غدیر خم در شهرستان دیلم
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، زهره محنایی با اشاره به اینکه هنر بهترین ابزار برای تبیین نقش و جایگاه ولایت در جامعه است، گفت: موضوع غدیر و انتصاب امامت آقا امیر المؤمنین علی (ع) همواره مورد توجه اصحاب علم و فرهنگ بوده و اکثر عالمان و هنرمندان آثار شایسته و در خور اهمیت با این موضوع خلق کرده اند.

وی افزود: نقش هنر در انتقال عمیق‌ترین آموزه‌ها و مفاهیم در عرصه معارف الهی مهم بوده و نقش هنرمندان به عنوان پویاترین عامل در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

محنایی اظهار کرد: هرساله بازسازی واقعه غدیر با همکاری هنرمندان و نهاد‌های فرهنگی بویژه سپاه پاسداران بصورت زنده برای عموم مردم در دیلم و بخش امام حسن اجرا می‌شد، ولی امسال باتوجه به وضعیت کنونی در جهان و شیوع ویروس کرونا از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت از طریق فضای مجازی استفاده خواهیم نمود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم ضمن تشکر از همکاری همه جانبه انجمن‌های فرهنگی هنری دیلم خاطرنشان کرد: اجرای مسابقه نقاشی، آئین کتابت خوشنویسی و شعر خوانی با رعایت کامل اصول و پروتکل‌های بهداشتی با موضوع عید غدیر خم از برنامه‌های پیش بینی شده در شهرستان دیلم می‌باشد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار