رسانه‌ها رزمندگان خط مقدم مبارزه با تضعیف نظام هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، رسانه‌ها را رزمندگان خط مقدم مبارزه با تحریف، تضعیف نظام و همچنین ناامیدی و یاس مردم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۹۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی  امروز در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر، اظهار داشت: خداوند بشر را به گونه‌ای آفریده که بدون عقیده و اعتقاد نمی‌توانیم زندگی کنیم و انسان بدون عقیده بر روی کره زمین وجود ندارد، ممکن است عقاید متفاوت باشد حتی مکتب و روش‌های مختلف منشعب از اعتقادات بشریت و جامعه است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی‌ها نیز منشعب از اعتقادات است، افزود: اولین قدم در راستای تحول در جامعه بشری تحول در ایده، فکر و اعتقادات ما است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه تا تغییر فکری و اعتقادی نباشد، تغییر در روش‌ها و شاخ و برگ‌ها ممکن نیست، عنوان کرد: مبنای همه حرکت‌ها، ظاهر، سبک زندگی، لباس و ... منشعب از عقیده است و قطعا عقیده در زندگی بشر تاثیرگذار است.

درویشی با اشاره به اینکه پیامبر(ص) با انتصاب امام علی(ع) عقیده واقعی نجات بشر را در ولایت امیر بیان کرد، گفت: دریچه رسیدن به توحید، نبوت است و ولایت دریچه رسیدن به این دو بوده، در واقع دریچه ورود به توحید واقعی اعتقاد به ولایت و اعتقاد به امام علی (ع) است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در دنیای امروز خبر ابزاری برای قدرت‌های حاکم در دنیا است که بتواند به‌وسیله آن افکار عمومی را با خود همراه کنند.افزود: بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی زبان به صورت شبانه روز بر علیه ایران تبلیغ می‌کنند و از حوادث طبیعی و هر خبری بر علیه مردم استفاده می‌کنند.

وی در رابطه با رسالتی که بر دوش رسانه‌های جمهوری اسلامی است، افزود: بین خود و خدای خود حجیت شرعی حاصل شود و در جهت تعالی جامعه حرکت کند چرا که رسانه ها می‌توانند خیلی اثر‌گذار باشند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: امروز هر چقدر بتوانیم به روز باشیم در کنار انعکاس مشکلات مردم، می‌توان سیاه‌نمایی را حذف و امید آفرینی کرد.

وی افزود: امروز پایه‌های اصلی رسانه جمهوری اسلامی را باید تعریف کنیم و رسانه‌هایی که در حوزه فقهی، اعتقادی و ... عمل می‌کنند ملتزم به ارزش‌های جامعه،ارزش‌های اعتقادی حاکم برجامعه ،معتقد به نظام و دل بسته به پیشرفت مردم و اعتقاد به مبانی نظام و جمهوری اسلامی باشند که بتواند به نظام کمک کند. 

درویشی با تاکید بر اینکه امروز جنگ سخت جمع شده و جبهه‌ها به خانه‌ها آمده است، گفت: برخی افراد دلسوز نظام نیستند و مشکلات را بد جلوه می‌دهند و واقعیت‌ها را نشان نمی‌دهند و به دنبال دشمنی با نظام هستند.

وی تصریح کرد:خبر ظاهر و باطن دارد و قطعا اتفاقاتی که می‌افتد پشت صحنه حوادث دیگری دارد پس رسانه ها نقش مهمی در پیش برد اهداف نظام اسلامی دارد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: امروز رزمندگان خط مقدم مبارزه با تحریف، تضعیف، ناامیدی، مایوس کردن مردم ، ضد ارزش‌ها و پلیدی‌ها در جامعه رسانه‌ها هستند.

وی افزود: کار رسانه، علمی است و در این راستا ضرورت دارد که جلسات هم اندیشی در بین رسانه‌ها همواره برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار