خبرهای داغ:
مسوول بسیج رسانه استان قزوین

تربیت خبرنگاران انقلابی، از اهداف مهم سازمان بسیج رسانه است

کشاورز گفت: تربیت خبرنگاران انقلابی از مهم ترین اهداف سازمان بسیج رسانه استان می باشد.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۵۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ظهر امروز اعضای شورای بسیج رسانه استان به مناسبت هفته خبرنگار با سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)، سرهنگ برین معاون اجرایی سپاه استان، حضور داشتند، دیدگاه های رسانه ها از سوی نمایندگان شورای بسیج رسانه مطرح شد.

محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه استان قزوین در این دیدار بیان کرد: سازمان بسیج رسانه یکی از اقشار سازمان بسیج مستضعفین است که در کنار رسالت اطلاع رسانی و جریان سازی رسانه ای، حمایت از خبرنگاران بسیجی و انقلابی را برعهده دارد.

وی گفت: امروز خبرنگاران بسیجی و انقلابی در استان خود را ملزم به انعکاس زیبایی های فعالیت جهادگران می دانند. چرا که این جوانان با همت انقلابی و اخلاص مجاهدانه برای رفع مشکلات مردم وارد میدان شده و بهترین ارزش های انسانی را متعلق به خود کرده اند.

مسوول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به اقدامات معاندین و رسانه های وابسته اظهار کرد: یک راهبرد اصلی در اغلب اوقات مدنظر رسانه های بیگانه بوده و آن تضعیف امید و باور نسبت به انقلاب و توانمندی های جمهوری اسلامی و به ویژه اقدام برای خل مشکلات مردم و همچنین تضعیف باور ایستادگی و مقاومت که ذیل همان باورهای اسلامی تعریف می شود.

کشاورز عنوان کرد: شرایط موجود جامعه به صورتی است که کشور نیازمند آرامش بوده و باید از موج سازی های کاذب جلوگیری شود، مسوولیت در این باره برعهده جامعه خبری کشور است که توانستند در وقایع اخیر اوضاع را به درستی مدیریت کرده و روحیه امید را به جامعه تزریق کنند.

وی افزود: خبرنگار هرچند واژه آشنا برای همه است اما هنوز بسیاری از مردم از مرارت ها و دشواری های این شغل پرمخاطره را نمی دانند. خبرنگار و روزنامه نگار با وجود تمام مشکلات خود، سعی در بازجویی مشکلات مردم و جامعه دارد. خبرنگاران همواره در بحران ها در کنار سایر نیروها به عنوان اولین نیروها حاضر هستند.

این مسوول اضافه کرد: همنوایی رسانه های استان بسیار مثبت و دلگرم کننده بود و در تمام عرصه و بحران های استان با اطلاع رسانی دقیق و به هنگام توانسته اند به خوبی شرایط موجود را مدیریت نمایند.

مسوول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نقش موثری رسانه های مطالبه گر تصریح کرد: رسانه های مطالبه گر موجب افزایش شادابی و نشاط اجتماعی می شود و به همین منظور بسیج رسانه با ایجاد فضای تعامل مناسب، همکاری خوبی با این رسانه ها دارد و تربیت خبرنگاران انقلابی در استان قزوین، از مهم ترین اهداف سازمان بسیج رسانه استان می باشد.

در پایان حسین بروجردی مسوول روابط عمومی سپاه استان ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران در تعامل با سپاه استان، رسانه ها را بازوان پرتوان جامعه در انتقال ارزش های انقلابی و امیدبخشی به مردم خواند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار