فرمانده سپاه چالوس در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

ضرورت احیای فرهنگ غدیر برای نسل جوان

فرمانده سپاه چالوس احیای فرهنگ غدیر برای نسل جوان را ضروری دانست و گفت:‌امروز كتب فراوانی علیه شیعیان نوشته شده و احیا كردن فرهنگ غدیر می‌تواند برای نسل‌های جوان،روشنگری داشته باشد تا راه را گم نكنند.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۰۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

سرهنگ داغمه چی در حاشیه  نشست هماهنگی برگزاری کاروان غدیر در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، از راه اندازی کاروان شادی غدیر از۱۳ تا ۱۸ مردادماه خبر داد گفت:‌این برنامه با اجرای مولودی‌خوانی، و برنامه‌های متنوع دیگر به‌صورت خیابانی،  برگزار می شود و شادی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

فرمانده سپاه چالوس افزود:‌حرکت کاروان ih با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و شهروندان می‌توانند از داخل خودروهای خود آن را تماشا کنند.

داغمه چی در ادامه با اشاره به اینکه هرساله با فرارسیدن دهه امامت و ولایت شاهد برگزاری جشن‌های متعددی در گوشه و کنار شهر بودیم، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری جشن‌ها شکل دیگری به خود گرفته و سپاه  و شهرداری شهر چالوس و هیئت فاطمیون با راه‌اندازی کاروان شادی، این ایام را گرامی می‌دارد.

فرمانده سپاه چالوس در پایان با تاکید بر اینکه باید پیام غدیر را شفاف‌سازی كنیم، گفت: امروز كتب فراوانی علیه شیعیان نوشته شده و احیا كردن فرهنگ غدیر می‌تواند برای نسل‌های جوان، روشنگری داشته باشد تا راه را گم نكنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار