خبرهای داغ:

شلیک گلوله، پایانی برعملیات نفس گیر پلیس در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۳۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
شلیک گلوله، پایانی برعملیات نفس گیر پلیس در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی کریمی درتشریح این اقدام اظهار کرد: دوسارق جوان اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور بایکدستگاه خودرو با حضور شبانه در سمنان، اقدام به سرقت از چند منزل نموده که قبل از حضور ماموران ازمحل متواری می‌شوند.
وی از اعلام مشخصات خودرو توسط مرکزپیام استان به کلیه شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ساعتی بعد خودرو سارقین در دامغان رویت شده که راننده اقدام به فرار نموده و دوخودرو گشت دامغان، به تعقیب وی می‌پردازند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از حضور خودرو سارقان در شاهرود سخن گفت و اذعان کرد:پس از هماهنگی گشت‌های دامغان، چنداکیپ گشتی شاهرود نیز به تعقیب خودرو پرداخته که راننده با حرکات مخاطره آمیز و حرکت درخلاف مسیرخیابان‌های شهر، کماکان درصدد فرار از دست ماموران می‌باشد.
کریمی با بیان این مطلب که چند شلیک هوایی و دستور ایست هم مانع از تسلیم سارقین نگردید گفت: در نهایت شلیک گلوله توسط ماموران به لاستیک‌های خودرو و سد کردن راه آن با خودرو گشت‌های انتظامی، خودرو سارقین را پس از برخورد با دوخودرو پلیس شاهرود متوقف می‌نماید.
این مسئول انتظامی از دستگیری سارقین که یکی از آنان باشلیک گلوله زخمی شده بود خبرداد و افزود: در نهایت سارقین به چندین فقره سرقت منزل در سمنان و دامغان اعتراف نموده و تحقیقات تکمیلی درخصوص سایر سرقت‌های نامبردگان در استان‌های دیگر ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار