خبرهای داغ:

بازدید جانشین سازمان بسیج مساجد و محلات از حوزه بسیج علی (ع) شاهرود+ تصاویر

جانشین سازمان بسیج مساجد و محلات کشور از حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود بازدید و از نزدیک‌ مشکلات پایگاه ها را بررسی و در فراخوان خودرویی این حوزه شرکت کرد.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۲۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
اباذر مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به بازدید جانشین سازمان بسیج مساجد و محلات کشور از این حوزه اظهار کرد: در این بازدید گزارش مختصر و مشکلات موجود توسط مسئولین بازرسی، فاوا، تربیت بدنی، سازندگی، نیروی انسانی و اجتماعی، گردان ۳۰۶ بیت المقدس و مسئول عملیات حوزه ارائه شد.
وی افزود: در ادامه ارائه گزارش مختصر و مشکلات موجود توسط فرماندهان پایگاه‌های بسیج صاحب الزمان (عج)، مقداد، حضرت ولیعصر (عج) و محله اسلامی مهدیه، مسلم ابن عقیل (ع) و محله اسلامی شهید بهشتی، شهید همت، حضرت ابوالفضل (ع) و محله اسلامی قائمیه ارائه گردید.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به فراخوان تیم‌های رزمی خودرویی و موتوری پایگاه‌ها و گردان بیت المقدس این حوزه گفت: جانشین سازمان بسیج مساجد و محلات کشور از فراخوان تیم‌های رزمی خودروئی و موتوری پایگاه‌ها و گردان بازدید و از تلاش و آمادگی بسیجیان تقدیر کرد.
وی افزود: در این فراخوان ۶۵ تیم خودرویی ۳ تا ۴ نفره و ۲۰ تیم موتوری ۲ نفره و در مجموع بیش از ۲۵۰ بسیجی حضور داشتند.
مطهری با اشاره به بازدید جانشین سازمان بسیج مساجد و محلات کشور از پایگاه عاشقان ولایت، اسوه سال ۱۳۹۸ شهرستان شاهرود گفت: در این بازدید پخش کلیپ فعالیت‌های این پایگاه در زمینه‌های اردوئی، موکب الشهداء، کانون کودک وخانواده، تئاتر مذهبی کودکان و نوجوانان وجوانان و توضیحات و گزارش فرمانده پایگاه ارائه شد.
برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتز روی عکس‌ها کلیک کنید
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار