فرمانده سپاه چالوس در گفت و گو با «بسیج»:

جهش تولید در سایه مهارت آموزی محقق خواهد شد

فرمانده سپاه چالوس در حاشیه بازدید از مرکز  آموزش فنی و حرفه‌ای گفت:‌ جهش تولید در سایه مهارت آموزی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۴۹۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
جهش تولید در سایه مهارت آموزی محقق خواهد شد
 
سرهنگ عابدین داغمه چی در حاشیه بازدید از مرکز  آموزش فنی و حرفه‌ای در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس، با اشاره به همکاری خوب مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با سپاه، گفت:‌تداوم روند این همکار‌ها به مهارت آموزی و اشتغال جوانان بسیجی کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه چالوس به امکانات و اساتید مجرب در فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانان و نوجوانان برای مهارت آموزی به این مرکز مراجعه کنند تا بتوانند از مهارت‌های لازم برخوردار شوند.

داغمه چی در پایان یادآور شد: مهارت آموزی کلید اشتغال و اشتغالزایی بوده و جهش تولید در سایه مهارت آموزی محقق خواهد شد.
 
جهش تولید در سایه مهارت آموزی محقق خواهد شد
در ادامه مهندس حسینی  هم در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن ابراز امیدواری مبنی بر گسترش همکاری بین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با سپاه شهرستان گفت:‌با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان و اهداف مشترک آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چالوس در این راستا گام‌های موثری برداشته شده شد.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت  با اشاره به توانمندسازی سربازان در دوره خدمت مقدس سربازی افزود: به منظور  شرایط اشتغال و کاهش نگرانی سربازان جوان برای ورود به بازار کار پس از اتمام خدمت، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مکان‌های نظامی و انتظامی توسط این مرکز ارائه می‌شود.
 
جهش تولید در سایه مهارت آموزی محقق خواهد شد
حسینی  در ادامه با اعلام آمادگی این مرکز برای برگزاری دوره‌های مهارتی در حرفه‌های مختلف برای فرماندهان، پرسنل، بسیجیان پایگاه‌های روستایی و شهری، کارخانجات و نیرو‌های وظیفه در سپاه شهرستان، یادآور شد:‌از حمایت و مشاوره‌های بسیج سازندگی سپاه کربلا تشکر می‌کنیم.

به گزارش بسیج، کلاس‌های آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت در ایام کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  دایر بوده و هر کلاس با تعداد ۶ نفر هنرجو، به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.


انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار