خبرهای داغ:

اجرای ۵۳ برنامه شاخص ویژه دهه امامت و ولایت در استان سمنان

دبیر دهه امامت و ولایت سپاه استان سمنان از اجرای ۵۳ برنامه شاخص در این استان به مناسبت این دهه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۴۸۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
اجرای ۵۳ برنامه شاخص ویژه دهه امامت و ولایت در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی دبیر دهه امامت و ولایت سپاه استان سمنان، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت و امامت به ریاست معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان، اظهار کرد: این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: امسال با توجه به مصوبه ستاد غدیر استان، ۱۰ ذی‌الحجه (عید قربان) تا ۲۵ ذی‌الحجه (روز خانواده) به‌عنوان ۱۵ روز شاد آسمانی برنامه‌ریزی شده است.
معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان سمنان با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در استان سمنان محوریت برنامه‌ها با نگاه محله‌ای و حفظ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنظیم شده است، گفت: مقرر شد تا اصناف، بازاریان و محلات با هماهنگی شهرداری‌های به فضاسازی محدوده خود پرداخته و به تشکیل ستاد شهرستانی با محوریت امامان جمعه اقدام کنند.
اسماعیلی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و صداوسیما برای نشر اخبار در رسانه‌ها مورد توجه است، ادامه داد: استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ارائه محتوا به دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت خادمان شهدا در رزمایش همدلی و مواسات در این دهه موردتوجه بوده و در این ستاد نیز به تصویب رسیده است.
وی با تأکید بر اینکه بزرگداشت این شعائر دینی و مذهبی بسیار اهمیت دارد، تأکید کرد: تمام تلاش ستاد بزرگداشت غدیر، ترویج فرهنگ امامت و ولایت در جامعه است و امیدواریم در این راستا بتوانیم همه اثرگذار باشیم. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار