خبرهای داغ:

دعای عرفه در بقاع متبرکه استان بر بستر فضای مجازی پخش می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مراسم دعای عرفه در بقاع متبرکه استان سمنان، بدون حضور جمعیت و بر بستر فضا‌های مجازی و از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۱۳۳۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام روح الله عرفانی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم معنوی دعای عرفه در بقاع متبرکه شاخص استان سمنان بدون حضور جمعیت برگزار و از طریق شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده پخش می‌شود.
وی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از تجمع افراد، درب اکثر امام‌زاده‌های استان سمنان بسته است.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این کار در تمام شهر‌های های استان به صورت زنده به نیابت از شهدا و خادمین سلامت و همه مشتاقین و ارادتمندان به اهل بیت (ع) برگزار می‌شود تا جای خالی زائرین در بقاع به صورت پخش مجازی پر شود.
وی عنوان کرد: به همت مراکز افق بقاع متبرکه شاخص استان سمنان برنامه ریزی لازم جهت انجام قربانی در روز عید سعید قربان انجام شده و گوشت قربانی در قالب بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت پوشش این مراکز توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام عرفانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این بسته ها، تعدادی بسته معیشتی به همت هیئت امنای بقاع متبرکه و با مشارکت خیرین تهیه و در روز عید سعید غدیر بین نیازمندان توزیع خواهد شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار