دیدار نماینده، ولی فقیه در سپاه کردستان با خانواده شهید جلال شریفی

صبح امروز؛ حجت الاسلام والمسلمین علی جعفر نژاد با خانواده شهید جلال فرجی در روستای سیاحومه از توابع بانه دیدار وگفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۶۱۳۰۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام جعفر نژاد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر، حضور در منزل این شهید را افتخار دانست و گفت: خانواده شهید شریفی، خانواده‌ای ارزشی ولایت مدار و کم توقع هستند.

وی افزود: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ شهادت و دفاع مقدس به نسل جوان جامعه، تجلیل و دیدار با خانواده معظم شهداست.

حجت الاسلام جعفر نژاد: دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه و افتخار همه مردم و مسئولان است، چرا که دیدار با این عزیزان نوعی ارج نهادن به ایثارگری هاست.

وی عنوان کرد: شهدا افتخار کشور، ملت و نظام اسلامی هستند و راه افتخار را برای بشریت باز کردند، شهدا مایه عزت و آبروی ایران اسلامی است و امروز به برکت خون شهدا ما انقلاب پرثمری داریم که برای جهان خیره کننده است.

جعفرنژاد با بیان اینکه شهدا با خون و ایثار خود راه روشن و الهی را به بشریت نشان می‌دهند، اظهار داشت: خون شهید درخشش دارد و هیچ گاه از نورانیت نمی‌افتد و کسانی که راه شهدا را ادامه می‌دهند پرافتخار هستند و افرادی که به شهدا پشت می‌کنند، ننگ دنیا و آخرت هستند.


وی ضمن تاکید بر اینکه خانواده شهید شریفی مایه مباهات و افتخار استان و کشور هستند، بیان کرد: الحمدلله کل خانواده در مسیر نظام و انقلاب قرار گرفته و ثمره این مجاهدت‌ها و خون ها، انقلابی با عظمت و برکت است که در دنیا می‌درخشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید از کم‌ رنگ شدن ارزش‌های شهدای گرانقدر در جامعه جلوگیری و فرهنگ و راه شهدا همچنان تداوم داشته باشد چرا که تمام نسل‌های جامعه مدیون خانواده معظم شهدا هستند و تکریم و توجه به خواسته‌های این خانواده‌های گرانقدر باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

در ادامه، خانواده شهید «جلال شریفی» نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور و همدردی نماینده، ولی فقیه در استان، به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداختند.

قابل ذکر است در پایان این دیدار از خانواده شهید و ایثارگر جلال شریفی تقدیر وقدردانی شد.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار