وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه با بسیج:

مفاد تفاهم نامه ظرفیت مهمی برای رفع مشکل مسکن محرومان دارد

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در راستای محرومیت زدایی در بخش مسکن و اصلاح زیرساخت ها همکاری هایی را با بسیج آغاز کرده ایم تا نشان دهیم که در یک مدت کوتاه هم می توان کارهای بزرگ و ماندگار انجام داد
کد خبر: ۹۲۶۱۲۹۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین و وزارت راه و شهرسازی در زمینه محرومیت زدایی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی اقدامات وزارت راه را در دو محور ذکر کرد و گفت: یک محور، پیشبرد فعال و موثر پروژه‌هایی است که در راستای توسعه و پیشرفت کشور است و محور دوم، پروژه هایی از جنس محرومیت زدایی است.

مهندس محمد اسلامی با تاکید بر اینکه همه ظرفیت ها را برای خدمت به کار گرفته ایم، اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی در بخش مسکن و اصلاح زیرساخت ها همکاری هایی را با بسیج آغاز کرده ایم تا نشان دهیم که در یک مدت کوتاه هم می توان کارهای بزرگ و ماندگار انجام داد.

وی اولین دغدغه این روزهای مردم را مسکن دانست و ابراز امیدواری کرد که این نیاز را تا حدی برطرف کنیم چون تامین مسکن محرومین، هم مسئولیت فردی و هم مسئولیت اجتماعی ماست.

وزیر راه و شهرسازی افزود: این تفاهم نامه ظرفیت مهمی برای رفع مشکل مسکن محرومان و همچنین حذف پدیده غیرقابل قبول حاشیه نشینی است و برنامه دوساله‌ای در نظر گرفته ایم که مناطق حاشیه نشین شناسایی شده، بتوانند مکان سکونت مناسبی در شان ایرانیان داشته باشند.

وی دیگر موضوع تفاهم نامه را احداث راه در مناطق محروم ذکر کرد و افزود: باید زیرساخت های روستایی گسترش و توسعه پیدا کرده و متناسب با نیازهای امروز، روستاها توسعه پیدا کنند تا عدالت رعایت شود و مردم زندگی راحت تری داشته باشند.

اسلامی همچنین گفت که از مردادماه سال گذشته تا به حال 2500 کیلومتر راه روستایی احداث شده و اکنون با همکاری با بسیج، امیدواریم تا سال آینده ۳۵۰۰ کیلومتر راه روستایی جدید داشته باشیم.

گفتنی است این تفاهم‌نامه که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر راه و شهرسازی منعقد شد، همکاری این دو ارگان در زمینه محرومیت‌زدایی را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار