خبرهای داغ:

تقدیر و تجلیل تعدادی از هنرمندان شاهرود از رئیس دانشگاه علوم پزشکی

تعدادی از هنرمندان شهرستان شاهرود به اتفاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و به نمایندگی از جامعه هنرمندان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود و مجموعه مدافعان سلامت تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۳۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
تقدیر و تجلیل تعدادی از هنرمندان شاهرود از رئیس دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،  رئیس، کارشناسان و هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود جهت تقدیر از خدمات و فعالیت‌های کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در ایام شیوع بیماری کرونا، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تجلیل کردند.
رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: پرستاران و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به رغم همه سختی‌هایی که خودشان متحمل شدند با فداکاری برای آرامش بخشیدن به بیماران و خانواده هادر شرایط خاص از هیچ کوششی دریغ نکردند و مطمئناٌ دعای خیر مردم و هنرمندان همیشه بدرقه راهشان خواهد بود.
دکتررضاچمن افزود: در شرایط شیوع بیماری کرونا نقش نشریات شهرستان در آگاهی به مردم و اطلاع‌رسانی اخبار بسیار خوب و ارزنده بوده است.
وی همچنین استفاده از قالب طنز را جهت آگاه نمودن مردم از خطر و بیماری پیش رو و تغییر سبک زندگی روزمره بسیار تاثیرگذار خواند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود اظهار امیدواری کردند که شاید بیماری به شدت واگیر کرونا بتواند بسیاری از آداب و رسوم غلط مرسوم در زندگی‌های اجتماعی مردم را اصلاح نماید و لازم است هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان برای فرهنگ‌سازی در بین اقشار مختلف مردم نقش مثبت خویش را ایفا نمایند.
چمن تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی و وضعیت قرمز شهرستان از جهت ابتلاء به بیماری کرونا، پیشنهاد می‌شود هنرمندان با کادر درمان هم‌قدم شده و جهت ترغیب استفاده حداکثری مردم از ماسک در قالب‌های مختلف اطلاع‌رسانی از قبیل: روزنامه، مجلات، آثار هنری، تبلیغات، کلیپ‌های تصویری، فضای مجازی و ... شرکت نمایند.
در پایان با اهدای یک اثر هنری مرتبط با شیوع بیماری کرونا مراتب سپاس و قدردانی جامعه فرهنگی و هنری شهرستان و همچنین ابراز هم‌پیمانی با کادر درمان شهرستان اعلام گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار