نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان؛

مسئولیت در هر سطحی امانت است و باید حق امانت را خوب ادا کرد

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: مسئولیت در هر سطحی امانت است و باید حق امانت را خوب ادا کرد.
کد خبر: ۹۲۶۱۱۷۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز  با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان مراسم تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان برگزار شد

در این مراسم حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان با اشاره  به بیانات مقام معظم رهبری در راستای گام دوم انقلاب بیان داشت: ما باید به سوی جامعه سازی، تمدن سازی وتمدن بزرگ اسلامی حرکت کنیم و برای غنی شدن این حرکت به دو مولفه سخت افزاری (امکانات و تجهیزات) و نرم افزاری (اعتقادی ومعنوی) نیاز داریم.

وی افزود: آنچه برعهده ماست این است که اعتقاد و دانش آحاد کارکنان را در طول خدمت ارتقاء دهیم یعنی همزمان که در بعد سخت افزاری فعالیت و پیشرفت می‌کنیم باید از بعد نرم افزاری هم غافل نباشیم که البته فرق ما به عنوان یک نظامی با نظامیان سراسر دنیار همین مقوله است.

حجت الاسلام جعفر نژاد بابیان اینکه خدمت در سپاه علاوه بر وظیفه قانونی باید به عنوان یک تکلیف شرعی به آن نگاه شود گفت: انگیزه و هدف ما یک هدف ایدئو لوژی و اعتقادی است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با بیان اینکه مسئولیت امانت است گفت: اگر مسئولی حق امانت را خوب ادا کند آن مسئول سربلند است و اگر حق امانت بد ادا شود خیانت است و مسئول در واقع باید در دو دادگاه عدل الهی و داداگاه قضاو ت. مردم به مسئولیتش پاسخگو باشد.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام رستمی، حجت الاسلام علی عبدالملکی به عنوان نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان منصوب شد..
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار