خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

اجرای طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سپاه همدان

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: طرح آموزش چهره به چهره مباحث عقیدتی سیاسی در قالب موضوعات اعتقادی، احکام، اخلاق و دانش سیاسی در گستره حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان با همت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۶۱۱۵۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

اجرای طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدانسرهنگ علی مختاری معین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تقویت باورها و اعتقادات دینی و ایجاد زمینه رشد و تعالی معنوی و بصیرتی برای کارکنان و فرماندهان و آحاد بسیج است.

وی با تأکید بر افزایش بصیرت و معرفت آحاد بسیجیان افزود: با همفکری مسئولین مقرر شد برای تقویت و ارتقاء سطح بصیرت دینی و سیاسی جامعه هدف در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، اقدام جدی و اساسی و کارشناسی شده انجام شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: فعالیت‌های انجام شده که به صورت ماهانه گزارش آن نیز از طریق رابطین نمایندگی در حوزه‌ها وصول می‌شود آن چیزی نبوده که علمی و اقناع باشد، بنابراین طرح آموزش حوزه به حوزه و پایگاه به پایگاه را شروع کردیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی بخشی از منویات مقام معظم رهبری در راستای معنویت‌افزایی بسیج انجام می‌شود، گفت: این طرح در قالب موضوعات اعتقادی، احکام، اخلاق و دانش سیاسی در گستره حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان با همت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در حال اجرا است.

مختاری تصریح کرد: به یاری خداوند طرح با همکاری و همفکری دوستان و بزرگواران روحانی در حال انجام است و مطمئن هستیم با این اقدام و طرح بخشی از منویات مقام معظم رهبری و اصول و سیاست‌های کلی و رفتار سیاسی سپاه و نیازهای فکری بسیج در جلسات تشکیل شده القا و انتقال می‌شود.

وی در رابطه با کلیات طرح نیز گفت: این برنامه به صورت چرخشی در تمامی حوزه‌های مقاومت بسیج در طول سال انجام می‌گیرد به طوری که تا پایان سال در هر حوزه هشت مرحله این طرح اجرا خواهد شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ادامه داد: در مرحله اول در این جلسات ارکان حوزه‌های مقاومت و رابطین نمایندگی و عقیدتی و نظارت شرکت می‌کنند و در مرحله دوم نیز تمام فرماندهان و پایگاه‌ها شرکت خواهند کرد؛ همچنین جزواتی حاوی احکام و مسائل اعتقادی تهیه شده که در اختیار پایگاه‌های بسیج گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ارزیابی و آموزش قرآن و قرائت نماز پایوران و سربازان نیز لحاظ شده است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم این طرح را به تمام نواحی کشور بسط دهیم تا گامی محکم و استوار در راستای معنویت‌افزایی بسیجیان برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات