خرید ۶ مجموعه تجهیزات زمین بازی برای کودکان سیل‌زده لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از خرید شش مجموعه تجهیزات زمین بازی برای کودکان سیل‌زده این استان با همکاری یونیسف خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۷۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صارم رضایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خرید ۶ مجموعه تجهیزات زمین بازی برای کودکان سیل زده توسط معاونت جوانان جمعیت هلال احمر لرستان با همکاری یونیسف اظهار داشت: با همکاری سازمان یونیسف برای کودکان شهرهای سیل زده که بیشترین خسارت را دیده‌اند تجهیزات زمین بازی خریداری شده است.

وی افزود: این تجهیزات شامل سرسره چرخ فلک الاکلنگ به همراه کفپوش و نصب نیمکت و سایر ملزومات مورد نیاز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه این وسایل در پنج شهرستان استان که بیشترین خسارت را از سیل داشته‌اند نصب خواهند شد، افزود: هدف از این اقدام پر کردن اوقات فراغت و ایجاد فضای سرگرمی کودکان و نوجوانان آسیب دیده خواهد شد.

رضایی گفت: با توجه به اینکه در حوادث کودکان و نوجوانان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که کمترین توجه به آنها می‌شود، این اقدام جمعیت هلال احمر لرستان با همکاری سازمان یونیسف کاری درخور توجه است.

وی گفت: این شش مجموعه تجهیزات زمین بازی در پنج شهر پلدختر، کوهدشت، نورآباد، بخش «قلایی» فیروزآباد و «چالان چولان» در شهرستان دورود مستقر خواهند شد، همچنین با همکاری و هماهنگی به عمل آمده با شهرداران و بخشداران شهرهای فوق، محل نصب تجهیزات مشخص، که پس از آماده سازی زمین و تهیه ملزومات اولیه نصب خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، ارزش ریالی تجهیزات را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برشمرد و اعلام کرد: تا اوایل شهریورماه در پارک‌های این شهرها نصب و قابل استفاده خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات