خبرهای داغ:

توجه به ایده های نو در آموزشگاه‌های هنری در ایام کرونا

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود گفت: ایام کرونا تاثیر بسزایی در کاهش هنرجویان آموزشگاه‌ها داشته است ومدیران آموزشگاه‌ها با ایجاد شیوه‌های نوین به دنبال طرح‌های نو وخلاق دراین حوزه باشند.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۵۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
توجه به ایده های نو در آموزشگاه‌های هنری در ایام کرونابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان به همراه کارشناس هنری اداره از آموزشگاه آزاد هنر‌های تجسمی ترنم بازدید کردند.
در این دیدارمهدیان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آموزشگاه و کلاس‌های آموزشی با مدیریت و پرسنل واحد آموزشگاه آزاد هنری ((ترنم)) دیدار و پیرامون امکانات و سرفصل‌های آموزشی گفتگو کرد.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ایام کرونا تاثیر بسزایی در کاهش هنرجویان آموزشگاه‌ها داشته است افزود:مدیران آموزشگاه‌ها با ایجاد شیوه‌های نوین به دنبال طرح‌های نو وخلاق دراین حوزه باشند.
ملیحه عامری، مسئول آموزشگاه ترنم شاهرود ضمن قدردانی از حضور رئیس وکارشناس هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به گوشه‌ای از فعالیت‌های خود پرداخت.
وی هم چنینی درخصوص مشکلات ثبت نام درسایت ((کارا))مطالبی را ارائه نمودند که مقرر شد دراسرع وقت این مشکلات به اداره کل ارائه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار