خاموشی برق کوهدشت ثمره عدم رعایت مصرف است

رئیس اداره برق کوهدشت گفت: در صورت عدم رعایت مصرف به جهت جبران کسری برق و سرویس نگهداری مجبور به قطعی موقت در منطقی از شهرستان میشویم.   
کد خبر: ۹۲۶۰۷۰۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

علی بدری در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : قطعی  برق در برخی مناطق شهرستان به جهت جبران مصرف های اضافی و برخی تعمیرات بوده است .

وی در ادامه با اشاره به مصرف بی رویه توسط مشترکین بیان داشت : در صورت عدم رعایت مصرف به جهت جبران کسری برق و سرویس نگهداری مجبور به قطعی موقت در منطقی از شهرستان میشویم. 

 

رئیس اداره برق کوهدشت در ضمن تشکر از رعایت مصرف توسط مشترکین خانگی تصریح کرد : انشعابات اداری بیشترین واحد های مصرفی در شهرستان هستند و در صورت رعایت مصرف تابستان امسال بدون خاموشی خواهد بود

 

بدری در ادامه از مردم خواست در ساعات ۱۳ الی ۱۷ و ۱۹ الی ۲۳ حتی الامکان از وسایل برقی غیر ضرور استفاده نکنند و همچنین کولر های گازی در دمای ۲۴ و کولر های آبی در دور کند تنظیم شود .

وی مقدار متوسط مصرفی هر خانوار را ۳۰۰ کیلو وات در ماه اعلام کرد و افزود : با توجه به پلکانی بودن قیمت برق به میزان افزایش مصرف , قیمت هر کیلو وات برای هر انشعاب بیشتر محاسبه میشود .

 

بدری مقدار مصرفی برق را در ایران سه برابر متوسط جهانی بر شمرد و اظهار داشت : برای تولید هر کیلو وات برق در یک نیرو گاه ۱۰۰۰ دلار سرمایه نیاز است 

 

رئیس اداره برق شهرستان با اشاره به یک پارچه بودن شبکه توزیع برق ایران بیان داشت : هر کیلو وات مصرف اظافی یک ضربه به ذخایر برقی کل کشور است 

 

بدری در ادمه در خصوص شبکه توزیع برق شهرستان گفت : شبکه انتقال برق در تمامی مناطق مجاز برقرار شده است و اکثریت روستا های دور افتاده شهرستان نیز از نعمت برق برخوردار شده اند .

 

وی در پایان با تاکید مجدد به شهروندان عزیز در جهت مصرف , عدم قطعی برق را منوت بر رعایت مصرف توسط مشترکین دانست .

 

انتهای خبر

ارسال نظرات