سعید زعفری هشجین

تحقق شعار جهش تولید نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران است

تحقق شعار جهش تولید نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران است که در این راستا دستگاه‌ قضائی از تمامی سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی در مناطق مختلف استان حمایت می‌کند.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۴۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷

 تحقق شعار جهش تولید نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  ناصر عتباتی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضایی شهرستان نیر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های دستگاه قضائی ارائه خدمات مطلوب به مردم و ارتقای میزان کیفیت آن است که به صورت یک موضوع ضروری مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با دستگاه قضائی را ضروری دانست و افزود: در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با دستگاه قضائی در سطح استان اردبیل ضروری است.

عتباتی با بیان اینکه تحقق شعار جهش تولید نیازمند حمایت از سرمایه گذاران است تصریح کرد: تحقق شعار جهش تولید نیازمند حمایت از سرمایه گذاران است که در این راستا دستگاه‌ قضائی از تمامی سرمایه گذاری‌های مشروع و قانونی در مناطق مختلف استان حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های استان بیان کرد: استان اردبیل در مناطق مختلف در حوزه‌هایی همچون گردشگری، صنعت و آب ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای دارد که باید مورد توجه سرمایه گذاران برای ایحاد اشتغال جوانان و رونق تولید قرار گیرد.

وی با تاکید بر راه‌اندازی سامانه‌های خدمات غیر حضوری بیان کرد: راه‌اندازی سامانه‌های خدمات غیر حضوری در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد و در این راستا سامانه مدیریت پرونده و سامانه ثنا ارتقا خواهد یافت و با این راهکار می‌توانیم گامی اساسی برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده برداشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار