رئیس فراکسیون ورزش مجلس مطرح کرد

ذره بین فراکسیون ورزش بر فساد در ورزش

فروردین با بیان اینکه به دنبال تحول ساختاری و ایجاد یک مدریت شفاف در حوزه ورزش هستیم، گفت: از دستگاه‌های امنیتی و نظارتی خواهیم خواست که در برخی از حوزه‌های مهم که محل ابهام برای مردم است، ورود کنند.
کد خبر: ۹۲۵۹۹۷۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
 
 

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت درباره برنامه‌های فراکسیون ورزش مجلس یازدهم، اظهار کرد: در درجه نخست اعتماد مردم و سپس اعتماد نمایندگان به فردی از جنس ورزش، نشان داد که نمایندگان دغدغه‌ای کاملا ورزشی دارند و مردم نیز به اهالی ورزش اعتماد دارند. قطعا در راه پیش رو از تجربیات نمایندگانی که در ادوار گذشته در مجلس زحمات زیادی در حوزه ورزش کشیده‌اند، استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه به دنبال ایجاد یک تحول اساسی در موضوعاتی که دغدغه همه مردم است، خواهیم بود، افزود: متأسفانه امروز با نا به‌سامانی‌های گسترده‌ای در حوزه ورزش مواجه هستیم که نیازمند یک اراده قوی است تا با این ناهنجاری‌هایی که زمینه‌ ساز فساد است، مبارزه کند.

وی با بیان اینکه باید از قدرت فراکسیون ورزش به ویژه در حوزه نظارتی استفاده کنیم، ادامه داد: مبارزه با فساد در حوزه ورزش امروز دغدغه اصلی پیشکسوتان، اصحاب رسانه و نهایتا مردم است و تلاش می‌‎کنیم با برنامه‌ریزی و چشم اندازی روشن همراه با تعامل با دستگاه‌های مرتبط ورزش کشور را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

فروردین تصریح کرد: همچنین از دستگاه‌های امنیتی خواهیم خواست که در برخی از حوزه‌های مهم که محل ابهام برای مردم شده است، ورود کنند تا با اصلاح ساختارها  و مدیریت‌ها، در جهت توسعه ورزش گام مهمی برداریم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد: نظارت اصلی ما بر فدراسیون‌ها و شایسته سالاری در ورزش است تا این برنامه‌ها و چشم انداز با کمک سایر نمایندگان و اهالی ورزش محقق شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار