مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفت وگو با «بسیج» عنوان کرد

راه حل برون رفت از مشکلات؛ واگذاری اقتصاد به مردم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:راه حل برون رفت از مشکلات،واگذاری اقتصاد به مردم است
کد خبر: ۹۲۵۹۴۰۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب ودر طول چهل سال گذشته با اعمال توطئه های مختلف در صدد ضربه به نظام بوده اند،بیان داشت:شکست دشمن در توطئه علیه نظام ووجود قدرت وعدم وابستگی  کشور به شرق وغرب سبب شد که دشمن با اعمال تحریم ها در صدد جبران خسارت وشکست خود برآید.

 

وی با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته فشارهای بیرونی وخارجی تاثیر چندانی دروضعیت اقتصادی کشور ایجاد نکرده است،افزود:وجود تفکر الهی مادی و حفظ روحیه خودباوری در شکل گیری این مهم نقش بسزایی داشته است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به سرمایه های عظیم نفتی،معدنی،انرژی،تولیدی وانسانی میتوان گفت که کشور ما کشوری ثروتمند وغنی است،افزود:بامدیریت صحیح واصولی این منابع مشکلات کشور تا حدود زیادی حل می شود.

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به ضعف مدیریت در اجرای سیاست های کلی کشور افزود:نظام ما نظام صددرصد سرمایه داری نبوده ودولتی خصوصی است که مدیریت ونظارت بر عملکرد آن با دولت بوده واختیارات کافی در این زمینه را داراست وکمبود یا عدم نظارت بر آن سبب بوجود امدن مشکلات اقتصادی فراوان می شود.

 

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از محصولات در کشور تولیدداخل بوده وتحریم در روندتهیه و تولید آن ها تاثیری ندارد خاطرنشان کرد:با وجود این قیمت ها متغیر بوده وبدون نظارت وکنترل بازار در حال افزایش است که مردم در این زمینه مطالبه گر بوده ومسئولین ودولت موظف به پاسخگویی به برخی ابهامات در این زمینه هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه در راستای حل مشکلات اقتصادی در کشور میبایست اقتصاد را به تمام معنا به مردم واگذار کرد،اظهارداشت:مقام معظم رهبری (مدظله العالی)با تاکید بر اجرای سیاست های کلی اصل 44مبنی بر خصوصی سازی،این مهم را سبب افزایش رونق تولید،کمک به محرومان ایجاد عدالت اجتماعی ونیز به کمک به اقتصاد کشور میدانند.

 

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: بااین وجود عدم تحقق صددرصدی عدالت اجتماعی و  حل مشکلات اقتصادی به دلیل عدم خصوصی سازی کامل ویا خصولتی سازی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه تلاش برخی مسئولین در حل مشکلات اقتصادی کشور غیر قابل انکار است،تاکید کرد:اما مردم نیز در این زمینه مطالباتی دارند که باید با همت وعزم جهادی مدیران ومسئولین در صدد رفع مطالبات ونیازهای مردم قدم برداریم.

ارسال نظرات