مدیرکل ورزش و جوانان:

فعالیت 45 هیات ورزشی در استان ایلام

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام از فعالیت 45 هیات ورزشی در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۹۰۷۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، "مظفر علی‌شایی" مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام ، گفت: هم اکنون 45 هیات ورزشی در استان ایلام فعال است که این تعداد در سطح شهرستان‌ها 350 نمایندگی فعال دارند.

وی افزود: این هیات‌ها شامل هیات‌های همگانی، بوکس، شنا، تیراندازی، ژیمناستیک، وزنه‌برداری، تنیس رو میزی، پرورش اندام، فوتبال، بستکبال و... است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: این هیات نماینده و جانشین فدراسیون ورزشی مربوطه در استان بوده که فعالیت‌های مرتبط در سطح استان را با هماهنگی اداره کل تربیت بدنی استان و با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه اجرا و نظارت می‌کند.

علی‌شایی یادآور شد: تعمیم و گسترش رشته ورزشی در سطح استان از طریق به کار گیری مربیان و کشف و جذب و پرورش استعدادها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، توجیهی و تکمیلی در رده‌های مختلف سنی با اخذ مجوز از فدراسیون و هماهنگی با اداره کل تربیت بدنی استان، برگزاری مسابقات استانی در رده‌های مختلف سنی با توجه به ضوابط و رعایت تقویم فدراسیون و با هماهنگی اداره کل تربیت بدنی و... مهم‌ترین برنامه‌های این هیات‌های ورزشی است.

هیچ محدودیتی در بازگشایی سالن‌های ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد

وی در ادامه تاکید کرد: هیچ محدودیتی در بازگشایی اماکن و سالن‌های ورزشی در کلیه رشته‌های ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان، ادامه داد: در مناطق زرد، فعالیت باشگاه‌های ورزشی در تمامی رشته‌ها به غیر از بوکس، تکواندو( بخش کیوروگی) ،کاراته( بخش کمیته و مبارزه) ، جودو، کبدی، کشتی، ووشو( بخش ساندا یا مبارزه) و سبک‌های برخوردی تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی رزمی، کونگ فو و هنرهای رزمی و انجمن‌های رزمی در فدراسیون انجمن‌ها و استخرهای سرپوشیده آزاد است.

علی شایی تصریح کرد: در شهرهای قرمز فعالیت کلیه استخرها روباز و رو بسته و رشته‌های غیر مجاز در شهرهای زرد که در بند( ۲) امده است ممنوع و  فعالیت رشته‌های اسکواش، بدنسازی، بسکتبال، هندبال، فوتسال و شمشیر بازی به شرط اخذ تاییدیه فضای فیزیکی بلا مانع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار