خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

پیشکسوتان دفاع مقدس ظرفیت خوبی برای درس آمادگی دفاعی هستند

پیشکسوتان دفاع مقدس ظرفیت خوبی برای درس آمادگی دفاعی در مدارس هستند که باید به نحو شایسته از دانش آنها استفاده نماییم.
کد خبر: ۹۲۵۸۹۰۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی استان قزوین در سالن اجتماعات شهید قدرت الله چگینی اداره کل آموزش و پرورش با موضوع توانمندسازی و سازماندهی دبیران دروس آمادگی دفاعی برگزار شد.

سرهنگ برزگر جانشین فرمانده سپاه استان قزوین در این مراسم بیان کرد: در کیفیت دروس آمادگی دفاعی نیازمند بازنگری هستیم.

وی گفت: در معرفی سیره و سبک شهدای فرهنگی استان به دانش آموزان نباید غافل شویم زیرا با بیان مصادیق چهره های بارز تعلیم و تربیت می توانیم فرهنگ دفاع مقدس را به دانش آموزان نسل امروز انقلاب انتقال دهیم.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) تاکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس ظرفیت خوبی برای دروس آمادگی دفاعی در مدارس هستند که باید به نحو شایسته از دانش آنها استفاده نماییم و این امر نیازمند تشکیل یک کارگروه مشترک بین سپاه و آموزش و پرورش می باشد.

این مسوول اظهار کرد: بایدطرح ها و ایده های آموزشی دروس آمادگی دفاعی را تا جایی که قوانین ابلاغی اجازه می دهد بررسی و تحلیل نماییم تا کیفیت آموزش این درس در مدارس ارتقاء یابد.

سرهنگ برزگر عنوان کرد: پاسداران و بازنشستگان سپاه آمادگی این امر را دارند هر‌کجا نیروی آموزش درس آمادگی دفاعی با کمبود مواجه شد، در آن مقطع تدریس درس آمادگی دفاعی را بدون چشم داشت و توقع برعهده گرفته و کمک حال آموزش و پرورش تا زمان تامین نیروی انسانی مورد نیاز باشند و سپاه استان تلاش دارد نوع و کیفیت آموزش درس آمادگی دفاعی را از طریق آموزش های با کیفیت ارتقاء دهد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها