نشست صمیمی نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس با بانوان طلبه استان زنجان

بانوان طلبه استان زنجان با دکتر مصطفی طاهری؛ نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۱۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛دکتر مصطفی طاهری در جلسه مطالبه گری مسائل زنان،خانواده وحجاب که با حضور جمعی از طلاب خواهر و به همت سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه انصارالمهدی (عج)استان برگزار گردید،از به راه افتادن جریان غرب گرا در کشور خبر داد وگفت: دشمنان وبدخواهان نظام در صددند تا انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد وضعیف جلوه دهند که دراین مسیر موفقیت چندانی کسب نکرده اند.

 

وی با بیان اینکه عدم مطالبه گری مردم از مسئولین سبب سواستفاده دشمن شده است،بیان کرد:مسئولین میبایست در تمامی اقدامات وعملکردهای خود پاسخگوی مردم بود وشفاف وصریح با آنان سخن بگویند.

 

نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس به نظارت صحیح ودقیق دولت بر تولیدکنندگان در راستای حل مشکلات پیش آمده در اقتصاد کشور اشاره وتاکید کرد:در صورت نظارت براجرای اصولی ودقیق قانون وشفاف سازی در جامعه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

 

طاهری در پایان به پیگیری مطالبه گری عفاف وحجاب تاکید کرد وافزود: بزرگترین ایراد ما ضعف فرهنگی حتی در سطح نخبگان می باشد. علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری در سطح نخبگان ما شاهد ضعف فرهنگ و کار فرهنگی هستیم.

 

گفتنی است در این جلسه زهرا علمی فرد؛مدیر حوزه علمیه نورالزهرا(س) وبرخی از مدرسین واساتید خواهر به ارائه دیدگاه ها ونظرات خود درباره عفاف وحجاب پرداختند.

 

ارسال نظرات