خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن(ع)

سپاه و بسیج حامی رسانه های انقلابی است

سرهنگ حیدری گفت: سپاه و بسیج حامی رسانه های انقلابی و در تراز انقلاب
کد خبر: ۹۲۵۸۶۵۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین، در دیدار اعضای خبرگزاری بسیج قزوین که در دفتر فرماندهی سپاه امام حسن(ع) برگزار شد با اشاره به جایگاه رسانه بیان: رسانه ها خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند و نقش مهمی در اطلاع رسانی و امیدآفرینی در جامعه دارند‌.

وی گفت: بسیاری از مسائل موجود در جامعه امروز ایران، دسیسه دشمن است و رسانه می تواند برطرف کننده بسیاری از فضاهای حاشیه ای باشد.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین اظهار کرد: هرجا که رسانه های انقلابی پای کار بودند و به طور شفاف و دغدغه مند موارد را مطرح کردند حل مسائل جریان سریعتری داشت و در واقع رسانه ها باید سعی کنند تفکر انقلابی بودن خود را در اجتماع گسترش دهند.

سرهنگ حیدری گفت: سپاه و بسیج حامی رسانه های انقلابی و در تراز انقلاب است.

رفتارها، سازنده امنیت و ثبات جامعه و مقاومت در مقابل تحریم هاست

در ادامه حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) عنوان کرد: اخبار، سازنده افکار و افکار سازنده رفتارهاست و هنجارشکنی ها برگرفته از اخباری است که به افراد می رسد.

وی گفت: در بعد تشویش اذهان و سوظن افکار، خبر و خبرنگار بسیار مهم است و در واقع رفتار است که امنیت و ثبات جامعه و مقاومت در مقابل تحریم ها را می سازد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار