خبرهای داغ:
طی سه ماهه نخست سال جاری محقق شد؛

جمع آوری هشت و نیم میلیارد تومان زکات در استان قزوین

رئیس اداره زکات استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری هشت و نیم میلیارد تومان زکات در استان قزوین جمع آوری شده که نشان دهنده عزم مردمی برای اجرای این دستور الهی است.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۱۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام باب ا... شهسواری در تجلیل از دو کشاورز زکات دهنده که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان قزوین انجام شد، بیان کرد: زکات دستور الهی و پاک کننده مال است.

وی ادامه داد: کسی با پرداخت زکات، مالش کم نشده و افراد بسیاری هم داریم که خود شاهد و گواه این امر هستند که مالشان با پرداخت زکات بیشتر هم شده است.

رئیس اداره زکات استان قزوین عنوان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری هشت و نیم میلیارد تومان زکات در استان قزوین جمع آوری شده که نشان دهنده عزم مردمی برای اجرای این دستور الهی است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت زکات امری با وجه اقتصادی صرف نیست بلکه اجرای این دستور الهی با نتایج فرهنگی و اجتماعی نیز همراه است.

در ادامه از این دو زکات دهنده تقدیر به عمل آمد، شایسته ذکر است که یکی از این دو زکات دهنده علاوه بر پرداخت۱۲ میلیون تومان زکات، اهدای دو رأس گوساله و تأمین جهیزیه برای یکی از محرومان را نیز تقبل کرد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار