خبرهای داغ:

برنامه مهمانی سردار سلیمانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در دامغان برگزارشد

برنامه مهمانی سردار سلیمانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب از سوی حوزه مقاومت بسیج کوثر و پایگاه‌های تابعه در دامغان برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۵۸۲۵۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر سپاه ناحیه دامغان وپایگاه‌های تابعه برنامه مهمانی سردارباهدف الگوگرفتن دختران و بانوان جامعه اسلامی از مکتب سیره شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، باموضوع عفاف وحجاب، سیره شهدا و گسترش فرهنگ کتابخوانی به ویژه آثار مرتبط با شهدا، در محل مجموعه پارک ملت دامغان برگزار شد.

دراین آیین کتاب‌های سه دقیقه درقیامت، " یادت باشد " شهید سیاهکالی، سلام برابراهیم وترگل – به نیت وقف درگردش - باهدف انس بیشتر و گسترش فرهنگ کتابخوانی و الگو قراردادن سیره شهدا به بانوان اهدا شد و علاقمندان در اقدامی زیبا با گرفتن عکس یادگاری با صفحه اینستاگرام حاج قاسم سلیمانی، عهد و میثاقی دوباره با این فرمانده رشید اسلام بستند.

خواهران بسیجی در قالب این برنامه با تشکیل گروه‌های چند نفره و حضور در سطح شهر، ضمن ترویج حجاب برتر زن مسلمان، با تقدیم شاخه‌های گل و هدایای فرهنگی به بانوان محجبه از آنان قدرد انی کردند.

گفتگوی صمیمانه با بانوان با پوشش‌ها و نوع حجاب مختلف درباره ویژگی‌ها و محاسن حجاب، وصایای زیبای شهدا در این زمینه، اهدای سالنامه ترگُل و دیگر اقلام حاوی پیام‌هایی با محتوای ترویج فرهنگ متعالی حجاب و عفاف، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار