کارشناس مسایل سیاسی عنوان کرد.

تصمیمات نادرست طی سال‌های متمادی گرانی لجام گسیخته را به بار آورده است

جعفرمنتشلو کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به عللی که باعث به وجودآمدن گرانی‌های اخیر در کشور شده و بی توجهی مسولینی که عرق شرمندگی مردم در قبال خانواده را نمی‌بینند گفت: تصمیمات نادرست طی سال‌های متمادی گرانی لجام گسیخته را به بار آورده است.
کد خبر: ۹۲۵۸۲۰۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
جعفر منتشلو کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با کُردتودی، با اشاره به عللی که باعث به وجود آمدن گرانی‌های اخیر در کشورشده و بی توجهی مسولینی که عرق شرمندگی مردم در قبال خانواده را نمی‌بینند، گفت: تصمیمات نادرست طی سال‌های متمادی گرانی لجام گسیخته را به بارآورده است.

وی در ادامه افزود: آنچه که در حال حاضر اتفاق افتاده حاصل آن بی مبالاتی‌ها و بی دقتی‌هایی است که برخی مسوولین دولت جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر انجام داده اند.

منتشلو اضافه کرد: در حال حاضر تقاضایی که وارد بازار شده است بیش از حد نیاز است که علت گرانی‌های اخیر است و راه حلش این است که دولت با تصمیمات منطقی و معقول نسبت به کاهش رشد نقدینگی اقدام کند به طوری که رشد تولید ملی با رشد نقدینگی برابر شود.

این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به گرانی‌های افسارگسیخته اخیر، و وضعیت لجام‌گسیخته اقتصادی در بازار مسکن، خودرو، طلا و حتی کالا‌های اساسی و موردنیاز مردم، گفت: مسئولان که خود را طرفدار مستضعفین می‌دانند، مستحضر باشند که افراد گرفتار در موج کرونا، گرفتار در بحران گرانی هم شده‌اند.

وی تصریح کرد: گرانی‌های اخیر را نتیجه مافیا‌های اقتصادی است بنابراین از دولت انتظار داریم با برنامه‌ریزی و اقدام قاطع، علاوه بر رصد و پایش دقیق، اقداماتی انجام دهند تا مردم تصور نکنند کشور به حال خود رها شده است.

وی خطاب به مجلس جوان و انقلابی اخیر که توجه به معیشت مردم را در دستور کار خود قرار داده‌اند، با هدف‌گیری دقیق و اقدامات نقطه‌زن، الویت اصلی را در رفع مشکلات اقتصادی مردم قرار دهند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار