خبرهای داغ:
در دیدار مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با فرمانده سپاه

آغاز مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» / تجلیل از دستگاه‌های ونهاد‌های مردمی در رزمایش اول

مدیر کل کمیته امداد استان از آغاز مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در استان سمنان پیرو سخنان مقام معظم رهبری پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی که در رزمایش اول مشارکت داشتند تقدیر و تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۷۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
آغاز مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» / تجلیل از دستگاه‌های ونهاد‌های مردمی در رزمایش اولبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با تاکید سخنان مقام معظم رهبری پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه در کشور خاطرنشان کرد: در دومین مرحله رزمایش تغییر در شیوه کمک رسانی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه برای ما یک میدان آزمایش برای ما بود، خاطرنشان کرد: در این رزمایش همه ما سربلند بیرون آمدیم.
مسعودیان راد مرحله دوم رزمایش به عنوان بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب، فعالیت خود را طی روز‌های آینده آغاز خواهد کرد تصریح کرد: ضرورت دارد شیوه خدمت رسانی به نیازمندان در مرحله دوم رزمایش تغییر کند.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان به ایام خجسته پیش رو اشاره کرد و گفت: ذبح ۱۲۰۰ قربانی در عید قربان، راه اندازی کاروان جهیزیه در چهار شهرستان همزمان به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و اطعام علوی در این رزمایش در دستور کار قرار دارد.
وی طرح شتابا، شبکه توانمندسازی ایتام در بورس اشاره کرد و گفت:این طرح تا دفتر بورس و معاون اول رئیس جمهوری ارسال شده و به عنوان یک طرح ملی قلمداد می‌شود./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار