معاون‌اشتغال‌ و خودکفایی کمیته‌ امداد استان‌ مرکزی خبر داد؛

انجام ۳ هزارو ۷۹۸ نظارت‌ فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال مدد‌جویی

کارشناسان حوزه‌ اشتغال کمیته‌ امداد استان‌ مرکزی در سه ماهه نخست امسال سه هزارو ۷۹۸ نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت انجام دادند.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۰۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مشهدی ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه یکی از امتیازات طرح‌های اشتغال کمیته امداد بازدید ، نظارت فنی و کارشناسی است، گفت: اجرای بازدیدهای فنی از طرح‌های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می تواند به تسهیل شرایط برای توانمند سازی خانواده ها کمک کند.

وی افزود: کارشناسان حوزه‌ اشتغال کمیته‌ امداد استان‌ مرکزی در سه ماهه نخست امسال سه هزارو ۷۹۸ نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت انجام دادند.

مشهدی کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمد زا را از اهداف نظارت در واحد اشتغال عنوان کرد وافزود: پیشگیری از انحراف سرمایه تحویلی به مددجویان، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان شاغل، ارتقای سطح علمی و آگاهی مجریان طرح‌های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظرین فنی، پیشگیری از بروز خسارت به طرح‌های اشتغال، آموزش بیمه و بازاریابی محصولات مددجویان از نقاط قوت بازدیدهای فنی و کارشناسی است.

وی در پایان یادآور شد: در سال گذشته ۲۱ هزار نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان مرکزی انجام شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار