خبرهای داغ:

هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص روند صعودی همه گیری کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره آخرین آمار شیوع موج دوم کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی تا ۲۲ تیرماه اظهار کرد: در سه روز اخیر ۳۵ مورد مثبت جدید کرونا شناسایی شده و به این ترتیب مجموع مبتلایان قطعی به ۹۵۴ نفر رسید و در این شرایط شاهد روند رو به افزایش شمار مبتلایان هستیم.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۹۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص روند صعودی همه گیری کرونابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن با اشاره آخرین آمار شیوع موج دوم کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی تا ۲۲ تیرماه اظهار کرد: در سه روز اخیر ۳۵ مورد مثبت جدید کرونا شناسایی شده و به این ترتیب مجموع مبتلایان قطعی به ۹۵۴ نفر رسید و در این شرایط شاهد روند رو به افزایش شمار مبتلایان هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکید کرد: پیش بینی می‌کنیم که مشابه سایر مناطق همجوار بزودی سطح خطر بالاتر و بالاتر برود و روی نقشه ماسک هم رنگ سفید (کم خطر) به زرد، نارنجی و قرمز (با سطح خطر بالا) تغییر یابد.
وی تصریح کرد: از مردم خاضعانه استدعا داریم که با دقت و جدیت سه اقدام اساسی، لغو هرگونه مراسم اعم از شادی و یا ترحیم و یا مجالس مناسبتی، استفاده از ماسک در محیط‌های بسته و محل‌های پر ازدحام و رعایت بهداشت فردی خصوصاً شتشوی مکرر دست‌ها را حیاتی تلقی و رعایت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار