خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع)

انتظار مردم از نمایندگان انقلابی، حل دغدغه های فرهنگی است

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: مردم از نمایندگان مجلس انقلابی در بحث فرهنگی توقع بسیار زیادی دارند چون هنجار شکنی ها بسیار زیاد شده است.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۹۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر لطف الله سیاهکالی مرادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با سرهنگ حیدری، فرمانده و حجت الاسلام و المسلمین حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) در این دیدار بیان کرد: مردم از نمایندگان مجلس انقلابی در بحث فرهنگی توقع بسیار زیادی دارند چون هنجار شکنی ها بسیار زیاد شده است.

وی گفت: بیماری کرونا باعث شده تا در بحث فرهنگی جلسات موعظه کمتر شود و دین کم کم به فراموشی سپره شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: بزرگترین خطر بیماری منحوس کرونا در بحث فرهنگی که به مردم ما ضربه می زند تعطیلی مجالس وعظ، نماز جماعت و روضه می باشد.

حجت الاسلام شجاعی مهر با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود گفت: دشمن با استفاده از فضای رسانه ای و ابزارهای رسانه جمعی از جمله ماهواره، تلاش زیادی جهت دین گریزی جوانان می کند که لازم است با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم تجمعات، فکری در این باب اندیشیده شود.

 

1008/پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار