خبرهای داغ:
مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

‍ رنگ آمیزی، شاداب سازی و دیوار نویسی مدارس دهستان زوارک به اتمام رسید

رجبی از پایان حرکت جهادی رنگ آمیزی، شاداب سازی و دیوارنویسی مدارس دهستان زوارک الموت شرقی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۰۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

جواد رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به اقدام جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در راستای رنگ آمیزی مدارس روستاهای منطقه الموت بیان کرد: شاداب سازی، رنگ آمیزی و دیوارنویسی مدارس یکی از اقدامات زیرساختی کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی است که با هدف انجام کار جمعی و مشارکتی در ایام تابستان آغاز شده است. در مرحله اول این اقدام، تمامی مدارس دهستان زوارک الموت شرقی از جمله روستاهای هنیز، آتان، کلایه، مدان، زوارک و فاطمیه اناده نیز با حضور دانش آموزان ، مدیر و معلمان مدرسه و همچنین اولیای دانش آموزان رنگ آمیزی و شاداب سازی و همچنین بیش از 300 متر دیوارنویسی با موضوعات تربیتی انجام شد.

مدیر کارگروه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ادامه بیان کرد: در مراحل دوم و سوم، مدارس روستاهای آکوجان و کاکوهستان دهستان دستجرد الموت غربی و همچنین مدارس روستاهای ماهین، حصار، زرند، عباس آباد، علی آباد و قارخون دهستان چوقور طارم سفلی برای رنگ آمیزی،شاداب سازی و دیوارنویسی برنامه ریزی شده است که تا قبل از پایان مرداد به اتمام می رسد.

وی در ادامه افزود: این فعالیت به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و با مشارکت اداره کل نوسازی استان و اداره آموزش و پرورش بخش الموت شرقی و طارم انجام می شود.

رجبی در پایان گفت: حضور دانش آموزان، مدیر و معلمان مدارس و اولیای دانش آموزان در کنار جهادگران در اجرای این حرکت جهادی در مدارس روستاها از نقاط قوت این برنامه بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها