خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند عنوان کرد

ضرورت تامین امنیت غذایی و رعایت بهداشت در کشتارگاه با وجود شرایط کرونایی

فرماندار نهاوند گفت: تامین امنیت غذایی و رعایت بهداشت در کشتارگاه به خصوص در شرایط فعلی و وجود ویروس کرونا برای حفظ سلامت مردم بسیار ضروری و مهم است.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۸۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

ضرورت تامین امنیت غذایی و رعایت بهداشت در کشتارگاه با وجود شرایط کروناییبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در بازدید از کشتارگاه دام زاگرس شهرستان نهاوتد با اشاره به اهمیت کشتارگاه در تامین بهداشت و سلامت عمومی و امنیت غذایی اظهار کرد: تامین امنیت غذایی و رعایت بهداشت در کشتارگاه به خصوص در شرایط فعلی و وجود ویروس کرونا برای حفظ سلامت مردم بسیار ضروری و مهم است.

وی بیان داشت: ارائه گوشت سالم، بهداشتی و مورد تائید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم مدنظر و تاکید مسئولین شهرستان است.

فرماندار نهاوند در ادامه گفت: پیرو مصوبه سازمان دامپزشکی مبنی بر ممنوع بودن کشتار غیر بهداشتی دام خارج از کشتارگاه و اخطاریه‌های اداره دامپزشکی شهرستان به واحدهای قصابی که در روستاها اقدام به کشتار غیر بهداشتی دام خارج از کشتارگاه داشته‌اند، برخورد قانونی انجام و برای تامین سلامت و امنیت غذایی مردم با کسی تعارف نداریم و همه واحدهای قصابی چه در شهر و چه در روستاها باید در کشتارگاه صنعتی دام اقدام به کشتار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار