همزمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع).

شهرستان قروه میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد + عکس

همزمان با ولادت با سعادت امام هشتم، کاروان زیر سایه خورشید حامل بیرق متبرک مرقد مطهر امام رضا (ع) در شهرستان قروه حضور یافتند
کد خبر: ۹۲۵۴۸۱۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز کاروان زیر سایه خورشید حامل بیرق متبرک امام رضا (ع) در شهرستان قروه حضور یافتند.

در این جلسه امام جمعه قروه طی سخنانی با بیان اینکه مردم استان کردستان ارادتی ویژه به اهل بیت (ع) دارند اظهار داشت: یکی از افتخارات شهرستان قروه همین است که در روز ولادت امام رضا علیه السلام میزبان خاصان آستان قدس رضوی و پرچم مرقد مطهر امام باشند.

حجت الاسلام عابدین رستمی افزود: ارادت مردم استان کردستان و شهرستان قروه به امام رضا ستودنی است و تفاوتی بین شیعه و سنی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: مردم مسلمان کردستان ارادتی همپا و همتراز به اهل بیت (ع) دارند و در این موضوع تفاوتی بین مذهب شیعه و سنی نیست.

حجت الاسلام عابدین رستمی ادامه داد: شهرستان قروه این افتخار را دارد که هر ساله میزبان برگزاری کنگره سراسری شعر عاشورایی در سطح کشور باشد.

به گفته وی ما این افتخار را داریم که امسال سیزدهمین سال برگزاری این کنگره است، اما برگزاری این برنامه‌ها نیازمند بودجه‌های فرهنگی است و ما هنوز بدهی‌های کنگره سال گذشته را پرداخت نکرده ایم و انتظار داریم در این زمینه کمک شود.


پس از این جلسه مسئولین شهرستان به همراه خدام حرم رضوی با حضور در مزار شهدای شهرستان قروه به قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پرداختند و با ادای احترام به شهدا مزار شهدا را با بیرق حرم امام رضا (ع) متبرک نمودند.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار