خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:

آمریکایی‌ها معتقد به کمپانی‌ها و سرمایه‌داران بزرگ خود هستند نه حقوق بشر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: آمریکایی‌ها معتقد به حقوق بشر نیستید، بلکه معتقد به حقوق کمپانی‌ها و سرمایه‌داران بزرگ خود هستند.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۶۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

آمریکایی‌ها معتقد به کمپانی‌ها و سرمایه‌داران بزرگ خود هستند نه حقوق بشرحجت الاسلام مسیح‌اله عبدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام رضا(ع) اظهار داشت: از هفتم تا دوازدهم تیرماه از جانب رهبر معظم انقلاب هفته حقوق‌بشر آمریکایی اعلام شده است و علت نام‌گذاری هم جنایت‌هایی است که در این ایام توسط آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوسته است.

وی افزود: این نام‌گذاری آیینه‌ای برای انعکاس جنایت نفاق و دروغ‌گویی قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشری و فرصتی برای افشاگری چهره واقعی آمریکای جنایت‌کار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: متأسفانه به دلیل عدم عضویت آمریکا در دیوان بین‌المللی کیفری و مشروط کردن پذیرش عضویت و بررسی نشدن جنایات جنگی سربازانش در این دادگاه، جنایات جنگی آمریکا در هیچ دادگاه بین‌المللی پیگیری نشده و نمی‌شود، اما با توجه به حوادث اخیر فرصتی است تا شعارهای فریبنده دفاع از حقوق بشر آمریکایی و ماهیت ضد بشری این کشور برای افکار عمومی تبیین شود تا چهره واقعی این کشور دیده شود و ملت‌های مسلمان بفهمند آمریکا کیست و پشت این ظواهر طرف‌داری از دموکراسی و حقوق بشری چیست ؟

وی گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند طرف‌دار حقوق بشر هستیم اما ما می‌گوییم شما معتقد به حقوق بشر نیستید بلکه معتقد به حقوق کمپانی‌ها و سرمایه‌داران بزرگ خود هستید، شما معتقد به منافع نامشروع رژیم خود در سراسر دنیا هستید.

عبدی ادامه داد: از آنجایی که ظلم و ظالم پایدار نخواهد بود، به توفیق الهی آمریکا نیز در حال رسوا شدن است.

وی تصریح کرد: برخورد آن‌ها با مردم، مدیریتشان از کرونا و وضع اداره مردم و نارضایتی‌های موجود نیز بیانگر رسوایی آن‌ها است و طولی نخواهد کشید که این اعمال موجب سقوط نظام استکباری و سرمایه داری غرب شود تا دنیا روی آرامش به خود ببیند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار