۲.۵کیلومتر تونل در فاز ۴جاده پلدختر به خرم آباد اجرا خواهد شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:۲.۵کیلومتر تونل در فاز ۴جاده پلدختر به خرم آباد اجرا خواهد شد
کد خبر: ۹۲۵۳۷۹۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، خیراله خادمی عصر امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی جاده پلدختر به خرم آباد با بیان اینکه دو قطعه جاده پلدختر به خرم آباد قطعات اصلی رفع بحران هستند و اگر قطعه 17کیلومتری ساخته شود دو گرهی را که آب بردگی و آبشتگی محور بودند برطرف خواهد شد.

 

وی افزود:دو و نیم کیلومتر تونل براز قطعه چهار جاده پلدختر به خرم آباد طراحی شده که شروع خواهدشد که به این ترتیب بحران اصلی این محور برطرف خواهد شد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نیاز به دو قطعه دیگر این محور کمتر بود به همین سبب در مراحل بعدی قرار دادیم عنوان کرد:طی 10سال گذشته توسعه خوبی در بحث زیرساخت های استان رخ داده و قابل توجه است و بزرگترین آزادراه کشور در این منطقه اجرا شده است .

 

وی بیان کرد:شروع عملیات ریلی به مرکز استان لرستان هم سال92 شروع شده و 31کیلومتر از خرم آباد تا دورود تونل وجود دارد و تمام چهار خطه های استان در حال انجام و بخش هایی از آنها هم اجرا شده است.

 

خادمی گفت:درصورت اجرای کامل پروژها مخصوصا آزادراه خرم آباد به اراک که شروع کردیم فاصله خرم آباد تا مرکز کشور به کمتر از چهار ساعت خواهد رسید وقابل رقابت با هواپیما خواهد شد که نقش مهمی در سرمایه گذاری در استان خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد:طی پنج سال آینده که جاده پلدختر به خرم آباد و جاده هایی که در حال ساخت آنها هستیم به بهره برداری برسد اتفاقات خوبی در استان خواهد افتاد و زمینه توسعه فراهم خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار