خبرهای داغ:

مجلس به دنبال حل مشكلات اقتصادی و معیشتی/توجه به نیروهای بومی در مدیریت شهرستان شاهرود

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه اینکه مجلس يازدهم قطعا به دنبال حل مشكلات اقتصادى و معيشتى است به استفاده از مدیر بومی در مدیریت شهرستان های شاهرود و میامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۵۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
مجلس یازدهم به دنبال حل مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم/توجه به نیروهای بومی در مدیریت شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی‌اصغر خانی در جمع مردم روستای گردشگری ابر با گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت و تبریک پیشاپیش میلاد سراسر نور شمس الشموس حضرت على ابن موسى الرضا (ع)، از حضور حماسى و پررنگ مردم انقلابى روستاى ابر در انتخابات اسفند ماه و اعتمادى که مردم به ایشان داشتند تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در این چهار سال بتوانم به خوبى اعتماد شما عزیزان را پاسخ دهم.
وی افزود: متاسفانه این روز‌ها شاهد معیشت سخت اقشار ضعیف جامعه هستیم که نتیجه عملکرد ضعیف دولت حاضر است و بنده در نطق اخیر خود در مجلس در حضور آقایان نوبخت و همتى هم بیان کردم که کنترل بازار به کلى از دست دولت خارج شده و گرانى اجناس به مردم فشار زیادى را وارد مى کند.
خانی افزود: مجلس یازدهم قطعا به دنبال حل این مشکلات اقتصادى و معیشتى بوده و تنها به وزیرى راى اعتماد خواهد داد که با تمام وجود مدافع حقوق مردم باشد.
وی تاکید کرد: مجلس یازدهم به صورت جدی مشکلات مردم را پیگیری میکند. وام‌دار شما مردم عزیز و خداوند متعال هستم و غیر از این دو وام‌دار هیچ‌کس نیستم. در گرفتاری‌ها و مشکلات و در همه حال کنار شما خواهم بود. در شهرستان‌های شاهرود و میامی هیچ‌کس را در مقابل خود نمیبینم و همه کنارهم هستیم و با همدلی مشکلات و سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.
نماینده مردم شهرستا‌های شاهرود و میامی افزود: به دنبال ارتقاء نیرو‌های بومی هستم تا از ظرفیت این نیرو‌های توانمند و مستعد استفاده کنیم و به طور جدی سهم شهرستان از مدیریت کشور را پیگیری خواهم کرد. ما نباید نسبت به نیرو‌های بومی بی‌تفاوت باشیم و آن‌ها را نادیده بگیریم و در این خصوص از مدیریت استان و شهرستان به شدت گلایه‌مندیم.
دکتر خانی در خصوص انتصاب مسئولان غیر بومى در استان و شهرستان بیان داشت: جناب وزیر کشور اینجا استان سمنان است نه استان هاى کردستان و لرستان؛ مگر ما در این استان نیروهاى بومى توانمند نداریم که از استان هاى دیگر معاونت هاى استاندارى را منصوب مى کنید؟ شهرستان شاهرود که نیروهاى در حد وزیر و معاون وزیر در دولت هاى گذشته داشته است آیا نیروى توانمند در حد فرماندار ندارد؟ این رویکرد شما با چه منطقى قابل توجیه است؟
لازم به ذکر است در پایان این دیدار دکتر خانی نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در گفتگوی چهره به چهره با مردم در جریان برخی مشکلات آن‌ها و روستای ابر قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار