خبرهای داغ:
در قزوین:

وزیر راه و شهرسازی با آیت الله عابدینی دیدار کرد

امام جمعه قزوین در دیدار با وزیر راه و شهرسازی اذعان کرد: متأسفانه آن طور که باید نسبت به حفظ زمین‌ها و اراضی قانون‌مند و حکیمانه برخورد نمی‌شود و در استان قزوین اتفاقات بدی در بحث تعدی به اراضی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۲۵۲۹۴۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: همواره شما را در تلاش برای خدمت به مردم می‌بینیم و ان‌شاءالله هر روز شاهد موفقیت های بیشتر شما در عرصه خدمت‌رسانی باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: متأسفانه آن طور که باید نسبت به حفظ زمین‌ها و اراضی قانون‌مند و حکیمانه برخورد نمی‌شود و در استان قزوین اتفاقات بدی در بحث تعدی به اراضی صورت گرفته است. چنین اقداماتی، هم کشور را از نظر فرهنگی و انسانی با مشکل مواجه می‌کند و هم جفا در حق مردم است.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشاورزان برای ایجاد یک سرپناه کوچک در باغ و مزارع خود منع قانونی دارند اما کنار همان زمین‌های کشاورزی، ساختمان‌های چند طبقه با رابطه احداث می‌شود و این تعارض‌ها مردم را آزار می‌دهد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خدای متعال فرموده اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم، رفاه‌طلبان زیاده خواه را بر آن جامعه مسلط می کنیم و سپس چنین جامعه ای را زیرو رو می کنیم و به نابودی می کشانیم.

آقای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار بیان کرد: خیلی مقید هستیم که از دست اندازی ها جلوگیری شود و اصالت، هویت و ضرورت توسعه شهرها را مورد توجه قرار دهیم و از تصمیماتی که موجب خوشحالی ذی نفوذان شود، اجتناب می کنیم.

وی افزود: باید مراقب باشیم که خدمت گزار هستیم و این مسئولیت ها که در آن قرار داریم امانتی در دست ماست و وظیفه داریم صداقت و امانت را رعایت کنیم و کاری که می کنیم از جنس خدمت و رفاه مردم باشد تا بتوانیم زندگی مطلوب شهری و روستایی را برای مردم فراهم کنیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار