خبرهای داغ:
با حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی،

بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در شاهرود

با حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران استانی و شهرستانی مشکلات تولید دو واحد تولیدی فعال و سه واحد در حال احداث بررسی شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۶۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و مدیران شهرستان شاهرود در بازدید از دو واحد تولیدی فعال و سه واحد تولیدی در حال احداث مشکلات و موانع تولید آن‌ها را بررسی کرد.
علی اصغر خانی گفت: در این بازدید مشکلات و موانع کارخانه‌های در حال فعالیت قند و سیم کابل مغان و کارخانه‌های در دست احداث داروسازان فردوس آرا، کربنات کلسیم لعل شاهوار (تولید کاغذ از سنگ آهک) و ذوب آهن بررسی شد.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از برنامه‌های محوری در شهرستان‌های شاهرود و میامی ایجاد اشتغال با استفاده از توان سرمایه گذاران و توانمندی و استعداد‌های دو شهرستان در بخش‌های علمی و تجربی است.
به گفته خانی، اگر مشکلات مالی و نقدینگی واحد‌های تولیدی در حال احداث که با پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۹۰ درصد به این علت متوقف شده است رفع شود می‌توان مشکل نبود اشتغال و بیکاری را رفع کرد.
خانی تصریح کرد: باید از واحد‌های تولید حمایت جدی کرد تا مشکل بیکاری که در شهرستان‌های شاهرود و میامی ۳۵ درصد است رفع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار