۱۸۱ پروژه عمرانی بروجرد در حال اجرا است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: ۱۸۱ پروژه عمرانی این شهرستان با استفاده از منابع اعتباری در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۴۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسعود فلاح ظهر امروز در جلسه شورای اداری  بروجرد اظهار کرد: سال گذشته مجموع اعتبار مصوب ۱۸۱ پروژه عمرانی بروجرد ۱۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که از این میزان ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان یعنی معادل ۴۳ درصد آن تخصیص یافته است.

وی با اشاره به سیاست دولت در سال جاری مبنی بر تکمیل پروژه‌های بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیان کرد: فاز نخست پروژه ورزشگاه ولایت با پیشرفت ۷۵ درصدی از مجموع اعتبار مصوب ملی ۶ میلیارد تومانی، ۴ میلیارد تومان تخصیص داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بروجرد با اشاره به وجود معارض‌ها و کندی پیشرفت این پروژه در سال‌های اخیر، وی خاطرنشان کرد رفع معارضات در حال پیگیری بوده و در این صورت تا پایان امسال فاز نخست این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

فلاح دامه داد: از مجموع اعتبار مصوب ۵.۵ میلیارد تومانی پروژه تعریض محور دانشگاه به طول ۳ کیلومتر تنها ۱۵۰ میلیون تومان تخصیص یافته و این پروژه برای تکمیل به اعتبار ۶ میلیارد تومانی نیاز دارد.

وی با اشاره به کندی اجرای پروژه مصلای بروجرد و تخصیص تنها ۳۰ میلیون تومان به آن افزود: اجرای پروژه مصلی اشترینان نیست پس از دو سال به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بروجرد در خصوص روند اجرای پروژه‌های کتابخانه‌اس این شهرستان گفت: کتابخانه روستای دینارآباد آماده بهره‌برداری بوده و کتابخانه استاد آیتی نیز امسال افتتاح می‌شود.

فلاح با اشاره به اعتبار مصوب ۱۰ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت محورهای بروجرد به خرم‌آباد و اراک بیان کرد: پروژه زیرگذر پادگان مهندسی که سال‌ها روی کاغذ مانده بود، هیچ سهم تخصیصی از اعتبار مصوب ۳.۸ میلیارد تومانی نداشته است.

وی عنوان کرد: دو پروژه استخر دانش‌آموزی بروجرد و اشترینان نیز پس از سال‌ها به دلیل نبود اعتبار به حال خود رها شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بروجرد از پیشرفت ۱۰ درصدی پروژه سد شهید بروجردی خبر و ادامه داد: از مجموع اعتبار مصوب ۱۰ میلیارد تومانی پروژه در سال گذشته، ۶ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

فلاح خاطرنشان کرد: از سویی پروژه سد آبسرده با پیشرفت ۴۱ درصدی مدت‌ها است که نیمه تعطیل بوده و پیشرفت آنچنانی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار