خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده

اعلام فراخوان جذب ایده‌های فرهنگی جهت اجرا در حرم شاهچراغ (ع)

به‌منظور جذب ایده‌های فرهنگی برای اجرای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، مسابقه‌ای با عنوان «حریم یار» در دهه کرامت از سوی این حرم مطهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۲۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با ایام دهه كرامت، مسابقه «حریم یار» به‌منظور جذب ایده‌های فرهنگی برای اجرای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

این مسابقه در بخش‌های خانواده و مشاوره؛ كودك، نوجوان و جوان؛ فعالیت‌های قرآنی؛ آموزش و مراسم‌ها و مناسبت‌ها برگزار می‌شود كه علاقه‌مندان از دهه كرامت تا عید سعید غدیر مهلت دارند آثار خود را به این مسابقه ارسال كنند.

علاقه‌مندان جهت دریافت متن كامل فراخوان و آیین‌نامه مسابقه به پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس شاهچراغ(ع) به آدرس Shahecheragh.ir مراجعه كنند ضمن اینكه شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۲۹۴ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه اعلام شده است.

به برگزیدگان مسابقه «حریم یار» ۱۰ جایزه ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۰ جایزه ۱۰۰ هزار تومانی اعطا خواهد شد.

یادآور می‌شود، در برگزاری این مسابقه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس همكاری و مشاركت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار