تفاهم نامه سپاه استان تهران،با بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی/کمک40میلیونی به روستائیان،برای مقاوم سازی منازل

رئیس بنیاد مسکن استان تهران،از تفاهم نامه این نهاد، با سپاه استان تهران در جهت محرومیت زدایی خبر داد و‌ گفت:بر این اساس وام40میلیونی 4درصد با باز پرداخت12ساله به روستائیان پرداخت مینمائیم،که علاوه بر آن40میلیون تومان نیز به آنها کمک خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۶۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

تفاهم نامه سپاه استان تهران،با بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی/کمک40میلیونی به روستائیان،برای مقاوم سازی منازلبه گزارش خبرنگار غرب استان-خبرگزاری بسیج، غلامرضا صالحی،مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران،در جلسه رسیدگی به مسائل و‌مشکلات روستاهای شهرستان ملارد، از ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی خبر دادو اظهار داشت: در رابطه با این مسئله، با سپاه استان تهران،کمیته امداد و بهزیستی تفاهم نامه ای را به امضا رساندیم،که افراد بی بضاعت را بتوانیم توسط این نهادها پوشش دهیم.

 

وی بر این اساس ادامه داد:طبق قانون سال98مبلغ 40میلیون وام4درصد با باز پرداخت12ساله به روستاییان پرداخت مینمائیم و علاوه برآن نیز مبلغ40میلیون تومان به روستائیان جهت مقاوم سازی منازل کمک خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن استان تهران،با بیان اینکه روستاهای شهرستان ملارد دارای84درصد بافت فرسوده میباشند،خاطر نشان کرد:این مسئله نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان و استانی است،که باید برای رفع این مشکل و خطرات احتمالی آن هوشیار باشند.

صالحی، در خصوص آمادگی ساخت مسکن در شهرهای استان تهران تصریح کرد: شهرداری های استان تهران اگر زمین و پروانه در اختیار بنیاد مسکن بگذارند، آمادگی داریم برای ساخت واحدهای انبوه در شهرستان های استان اقدام کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار